Gå til innhold

selvmord og hat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hater allt runt meg utenom min egen stue hvor jeg kan holde paa med mitt. Jeg er egostisk aa sinna hver dag jeg maa paa jobb. har hatt tanker om selvmord en lengre tid nu, desto mere man fooler att man ikke kan gjoore noe med hverdagen uten att man mister allt. jeg snakket med lege om tankene mine men d ble ikke hoort, og jeg vet ikke engang om jeg vil bli hoort. Faren min er syk, men jeg tenker bare paa att han er en byrde for meg som igjen skaper selvmordstanker. d er bare naar jeg har fri i mer en 1 dag att jeg blir glad. jeg er en smart person aa vet hva som kan hjelpe meg, men d blir bare tatt som lureri av systemet ++ jeg VET att livet hadde blitt bedre om jeg ikke trengte aa jobbe. hva jeg snakker om er selvfoolgelig attfooring, men d skjer ikke saa om jeg faar tak i ei haggle eller noe lignende saa sier d nokk PANG!!! har tenkt paa aa kresje med en trailer eller no, men vil ikke att d skal vaere muligheter for aa overleve for aa maatte leve med no handikap. saa d fooles ut som att ingen systemer eller noe kan hjelpe meg noe som gjoor allt enda vaerre fordi d finnes noen faa ting jeg liker her i verden, men jeg hater folk generelt fordi jeg fooler folk er idioter som ikke kan se sannheten her i verden aa d bynner aa blir en helvettes plage aa ha litt IQ... nu bynner d bare aa rabble for meg saa jeg slutter aa skrive nu, god natt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...