Gå til innhold

Holde ut indre ubehag

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Dette med å holde ut indre ubehag, eller klare å utsette behovene, er det noe man bare kan gjøre uten videre, hvis viljen er til stede?

Vet jeg skriver dette fordi jeg ikke mestrer dette. Men syns så synd på meg selv...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

6

• lealaus

4

• laguna1

3

• Nils Håvard Dahl, psykiater

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det er egentlig ganske kjipt, for det er denne typen innlegg jeg får mest oppmerksomhet på; hvis jeg skriver om ting som interesserer meg utenfor meg selv så er det ingen som bryr seg.

Gjest party mix
Skrevet

Det er egentlig ganske kjipt, for det er denne typen innlegg jeg får mest oppmerksomhet på; hvis jeg skriver om ting som interesserer meg utenfor meg selv så er det ingen som bryr seg.

Ofte har man intet valg,en må bare holde ut! Og hvis ikke en tankler det,hiver man innpå de pillene som skapet inneholder. En salig mix anbefales,selv om skjelven kommer dagen derpå.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Ofte har man intet valg,en må bare holde ut! Og hvis ikke en tankler det,hiver man innpå de pillene som skapet inneholder. En salig mix anbefales,selv om skjelven kommer dagen derpå.

Jeg har vel andre dårlige vaner å takle dette på...

Skrevet

Hva hjelper det meg om disse lider?

Det kan hjelpe deg til å se din egen lidelse i et litt større perspektiv.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det kan hjelpe deg til å se din egen lidelse i et litt større perspektiv.

Hvorfor skulle jeg ha noe problem med det?

Gjest party mix
Skrevet

Jeg har vel andre dårlige vaner å takle dette på...

Bedre med sjokolade,blir trøtt av det. God natt...ikke mer spamming nå.

Skrevet

Hvorfor skulle jeg ha noe problem med det?

Det kan virke som om du har det. Dessverre tror jeg ikke helt det nytter å fortelle andre at man "måste jamnføra" (fra filmen Mitt liv som hund), men det kan så avgjort hjelpe å gjøre det.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Bedre med sjokolade,blir trøtt av det. God natt...ikke mer spamming nå.

Jeg spammer ikke.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hva hjelper det meg om disse lider?

Det hjelper deg ingenting at disse lider.

Derimot kan vi kanskje lære noe om hvordan de holder ut, støtter hverandre og ser fremover. Lære mestring.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det kan virke som om du har det. Dessverre tror jeg ikke helt det nytter å fortelle andre at man "måste jamnføra" (fra filmen Mitt liv som hund), men det kan så avgjort hjelpe å gjøre det.

Hvorfor virker det slik?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hvorfor er du så opptatt av at psykisk syke folk skal se andre folk som lider?

Lurer jeg på også. Som om man ikke har nok lidelse i livet sitt fra før av.

Skrevet

Hvorfor er du så opptatt av at psykisk syke folk skal se andre folk som lider?

Kanskje fordi en del strever med å se sin egen lidelse i et litt større perspektiv?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Mente meg.

Det er ikke spam alt som ikke glitrer.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det hjelper deg ingenting at disse lider.

Derimot kan vi kanskje lære noe om hvordan de holder ut, støtter hverandre og ser fremover. Lære mestring.

Tror jeg gir opp snart.

Trivdes bedre før, da jeg var dårligere.

Gjest party mix
Skrevet

Kanskje fordi en del strever med å se sin egen lidelse i et litt større perspektiv?

Forstår ikke hva du mener. Større perspektiv? Vet at folk blir torturet og voldtatt,vet at små barn blir utsatt for overgrep. Og ja verden er for jævlig,hjelper det dem at jeg ser for meg deres situasjon og får mareritt om det? Hjelper ikke meg heller. Men har jeg det bedre enn dem? Garantert,har jeg dårlig samvittighet pga min sykdom? Garantert!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...