Gjest SMIRnøff Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Hva er vitsen med å fullføre utdannelsen? Er det egentlig sannsynlig at jeg får brukt den til noe... Kunne vel klart å fullføre nå, hvis jeg står på, men... Kan jo ikke bare tenke på meg selv, det er dyrt å utdanne folk, og får ikke samfunnet dratt nytte av det, så... 0 Siter
frosken Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Du kan jo slutte om det er det du ønsker. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Du kan jo slutte om det er det du ønsker. Ja, men jeg veit jo ikke. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Du kan jo slutte om det er det du ønsker. Det er sikkert bare for å virke vellykka ovenfor andre at jeg gjør det. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Så drit i å fullføre, da. Kanskje, men hva jeg skal jeg finne på da? 0 Siter
frosken Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Det er sikkert bare for å virke vellykka ovenfor andre at jeg gjør det. Javel. 0 Siter
Gjest nickless in trondheim Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Kanskje, men hva jeg skal jeg finne på da? Jobbe? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Kanskje, men hva jeg skal jeg finne på da? Drive dank. Det er jo stort sett det du skriver om at du gjør? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Drive dank. Det er jo stort sett det du skriver om at du gjør? Gjør jeg slettes ikke, jeg er fulltidsstudent. Får som regel B på emnene på universitetsnivå. 0 Siter
Gjest nickless in trondheim Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Med hva da? Man får ta den jobben man får. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Man får ta den jobben man får. Selvsagt, men hva hvis jeg kan velge, da? 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Selvsagt, men hva hvis jeg kan velge, da? Nå er du skikkelig gnagsår igjen. 0 Siter
Gjest nickless in trondheim Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Selvsagt, men hva hvis jeg kan velge, da? Det vet du vel best selv. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Gjør jeg slettes ikke, jeg er fulltidsstudent. Får som regel B på emnene på universitetsnivå. Så hvorfor skriver du aldri om de tingene du klarer å oppnå her? Det bildet du danner av deg sjøl på dol, er en sytende unnasluntrer. Sorry to say. Når du åpenbart har huet på rett plass, er det ingen grunn til at du skal jumpe av studiene, men fullføre og ta det derfra. Da har du i det minste noe å falle tilbake på, og du får bruk for det før eller seinere. Helst før. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Så hvorfor skriver du aldri om de tingene du klarer å oppnå her? Det bildet du danner av deg sjøl på dol, er en sytende unnasluntrer. Sorry to say. Når du åpenbart har huet på rett plass, er det ingen grunn til at du skal jumpe av studiene, men fullføre og ta det derfra. Da har du i det minste noe å falle tilbake på, og du får bruk for det før eller seinere. Helst før. Da må jeg slutte å bare sitte og lære meg stoffet på hybelen på egenhånd. 0 Siter
Gjest party mix Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Ikke skriv mer,de er irriterte. Bare å ta seg sammen og se lyst på livet,vi har det godt her i Norge! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.