Gå til innhold

Hjelp, symptomene er borte!

Anbefalte innlegg

Gjest Libera
Skrevet

Okei, nå føler jeg meg jævlig og forskrudd her.

I lang lang tid har jeg plagdes mye med fæle tvangstanker, voldsom helseangst og paranoia. Og jeg har gått i over et år og følt at jeg har et "blødende/gråtende" hjerte, med en sorgfølelse.

Men nå har jeg gått noen dager uten å kjent noe spesielt til dette, og i starten kjentes det godt fordi jeg har hatet å ha det sånn. Men nå kjennes det ille ut, for jeg blir helt fra meg over at symptomene er borte.

Jeg vil ha det jævlig, NHD og dere andre :(

Jeg er livredd for at jeg har blitt frisk fra OCD, paranoid og borderline PF.

I dag har jeg prøvd å fremprovosere tvangstanker og det greide jeg. Plutselig følte jeg cellene bevege seg i hodet mitt og det ble masse ekle følelser og trykk i hodet (det kommer bare jeg skriver om det her nå).

Så har jeg prøvd å fremprovosere paranoia og paranoid psykose, ved å prøve å skremme meg selv når jeg så folk og tenke at de var ute etter meg. Men jeg lot meg ikke skremme, og det var forferdelig :(

Så satt jeg på jobb og tenkte på dette i hele dag, og tenkte at jeg skulle ønske jeg mistet kontrollen og få et raserianfall, men det var såvidt jeg greide å klemme istykker juice-kartongen jeg hadde. Jeg klasket meg også selv i fjeset og sa til meg selv at "jeg vil bli gal!"

Jeg vil ikke føle meg bra, hva har jeg å gjøre i psykiatrien da?? Jeg vil ikke bare være en ensom, kjedelig tufs som sitter og drømmer om psykiske lidelser.

Jeg har blitt ekstremt fascinert av psykiske lidelser, og tenker nesten ikke på annet for tiden.

Nå har jeg vondt i hodet, og har drukket. Jeg vet ikke om det hjalp heller.

Det er vanskelig å tenke klart å se hva som skjer med meg. Kan noen med litt klare tanker si noe om dette? Er dette bare Borderline-reaksjoner?

serenity777
Skrevet

Vet dine behandlere om att du er gira på å få diagnoser? Det finnes sikkert diagnoser for det og, og for att du skal komme noe sted, så er det viktig att du er ærlig.

Gjest Gåten
Skrevet

''Jeg vil ikke føle meg bra,''

Det er forferdelig synd på deg,tenk å føle seg bra. Må jo være helt for jævlig! Seriøst?

Gjest Libera
Skrevet

''Jeg vil ikke føle meg bra,''

Det er forferdelig synd på deg,tenk å føle seg bra. Må jo være helt for jævlig! Seriøst?

Ja, det føles helt for jævlig. Det er jo det som er problemet!

Gjest Gåten
Skrevet

Ja, det føles helt for jævlig. Det er jo det som er problemet!

Hvis det er for jævlig er du ikke frisk uansett,så "trøst" deg med det. Bare tenker at det må være herlig å føle seg bra,tenk på alt du kan gjøre :)

Hva har du lyst å gjøre?

Gjest Libera
Skrevet

Hvis det er for jævlig er du ikke frisk uansett,så "trøst" deg med det. Bare tenker at det må være herlig å føle seg bra,tenk på alt du kan gjøre :)

Hva har du lyst å gjøre?

Er vel ikke frisk ettersom jeg ønsker å påføre meg lidelser.

Jeg klarer ikke tenke klart om hva jeg ønsker å gjøre i livet.

Gjest Gåten
Skrevet

Er vel ikke frisk ettersom jeg ønsker å påføre meg lidelser.

Jeg klarer ikke tenke klart om hva jeg ønsker å gjøre i livet.

Ok,beklager hvis jeg var litt spiss. Masse lykke til,unner deg alt godt :)

Ikke alltid lett i livet,ikke alltid lett å forstå seg selv eller andre.

Gjest Libera
Skrevet

Ok,beklager hvis jeg var litt spiss. Masse lykke til,unner deg alt godt :)

Ikke alltid lett i livet,ikke alltid lett å forstå seg selv eller andre.

Nei du var ikke det :) Takk for det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...