Gå til innhold

Noen som så brennpunkt i kveld?

Anbefalte innlegg

Gjest brennpunkt

Er det bare jeg som fikk en ekkel følelse av babyoppdrett?

Uansett hvordan de forsøker å vri og vende på det så sitter jeg igjen med bismak.

Er surrogatmødrene bare objekter i dette opplegget?

Er de enkeltindivider, mennesker, eller er de bare der i form av sin funksjon som surrogatmor.

Er det en menneskerett å få barn? Er det bare penger det står på? Blir de vordende foreldrene vurdert/godkjent før de får surrogatbarn? Kan hvem som helst kjøpe og leie en livmor?

Er det bare barnløse som vil ha disse barna, eller kan barna bli brukt til andre formål også? Ser for meg pedofile som tenker nytt og kreativt. Håper det bare er jeg som har livlig fantasi.

Er det surrogatmødre som er så glade i å gå gravide at de vil ha det som jobb? Er det noe parene bruker som argument for å bruke metoden?

Hva synes dere?

Kjør debatt!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362334-noen-som-s%C3%A5-brennpunkt-i-kveld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mrs. Wallace

''Er det en menneskerett å få barn?'' Nei

''Er det bare penger det står på?'' Ja

''Blir de vordende foreldrene vurdert/godkjent før de får surrogatbarn?'' Ikke i det hele tatt

''Kan hvem som helst kjøpe og leie en livmor?'' Jepp

''Ser for meg pedofile som tenker nytt og kreativt. Håper det bare er jeg som har livlig fantasi.'' Tja, i teorien går det vel an, men det er en tidkrevende måte å skaffe seg det de vil, all den tid det finnes hundretusenvis av fiks ferdige, rettsløse barn rundt i verden som ikke blir passet på og som ingen vil savne om de forsvinner. Jævlig, men sant.

ShitDiddelyDo

Jeg så ikke programmet, men forstår det sånn at det handlet om kvinner som drar til fattige land for å finne en betalt rugekasse i form av en fattig kvinne.

Nei, det er ingen menneskekrett å få barn, og ja - dette gir meg en særdeles vond smak i munnen.

Gjest Jenta I Ilden

Denne saken står det om i avisen ukentlig her. Ok, kanskje ikke så ofte,men

Hun fikk beskjed for at hun kunne adoptere dem, noe som ikke var aktuelt for henne. Ja, jeg skjønner at hvis det hadde vært hennes egg så er det noe spesielt, men hun har løyet om dette visstnok så..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...