Gå til innhold

Sliter (dagbokinnlegg)


Gjest SMIRnøff

Anbefalte innlegg

nitty-gritty

Å, det var ikke det jeg mente. Jeg mente at jeg blir beskyldt for bare å oppføre meg som en drittunge.

Slik sett.

Vel, det er ikke riktig. Kanskje noen ganger, men stort sett sier folk at de vet du kan oppføre deg bedre, de vet du er intelligent og de vet du kan være en fin fyr å ha rundt omkring.

Jeg skjønner ikke hvorfor du er så fokusert på hvor mye oppmerksomhet du får for forskjellige ting. Vi andre får da ikke masse oppmerksomhet for normale svar i normale tråder, men det betyr ikke at vi går inn for å framstå negativt slik at folk skal se på oss som spesielle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SMIRnøff

Slik sett.

Vel, det er ikke riktig. Kanskje noen ganger, men stort sett sier folk at de vet du kan oppføre deg bedre, de vet du er intelligent og de vet du kan være en fin fyr å ha rundt omkring.

Jeg skjønner ikke hvorfor du er så fokusert på hvor mye oppmerksomhet du får for forskjellige ting. Vi andre får da ikke masse oppmerksomhet for normale svar i normale tråder, men det betyr ikke at vi går inn for å framstå negativt slik at folk skal se på oss som spesielle.

Skulle bare ønske jeg fikk svar på "fornuftige" ting jeg skriver her inne, og ellers også, i stedet for å måtte ty til desperate metoder for å få oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høstløv

Skulle bare ønske jeg fikk svar på "fornuftige" ting jeg skriver her inne, og ellers også, i stedet for å måtte ty til desperate metoder for å få oppmerksomhet.

De fleste skriver ikke her på DOL for å få oppmerksomhet, men for å delta i debatter og å gi uttrykk for meningene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SMIRnøff

De fleste skriver ikke her på DOL for å få oppmerksomhet, men for å delta i debatter og å gi uttrykk for meningene sine.

Jeg syns ikke du er så veldig reflektert når du sier at folk ikke vil ha oppmerksomhet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høstløv

Jeg syns ikke du er så veldig reflektert når du sier at folk ikke vil ha oppmerksomhet...

Nei vel, jeg jeg er ofte uenig i det andre skriver og mener, så det er ikke en observasjon som er veldig oppsiktsvekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke mitt navn

Skulle bare ønske jeg fikk svar på "fornuftige" ting jeg skriver her inne, og ellers også, i stedet for å måtte ty til desperate metoder for å få oppmerksomhet.

Du får da fornuftige svar på fornuftige spørsmål i bøtter og spann, SMIR! Ser du ikke det selv? Hva er det du er så misfornøyd med? Hva mener du vi skal gjøre for at du skal føle deg forstått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjør jo det mesteparten av tiden. Oppfører meg som "voksen". Det er det imidlertid ingen som legger merke til.

Jo! Jeg pleier alltid å skrive noen ord til deg når jeg er innom og synes du er grei gutt:)

Jeg overser deg stort sett når du er som i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...