Gjest SMIRnøff Skrevet 23. mars 2011 Skrevet 23. mars 2011 http://www.matnat.uio.no/nyheter/2011/radioaktiv-psykose.html ''Hun mener det har oppstått en mild, kollektiv psykose rundt radioaktivitet etter ulykken.'' Hva er egentlig en kollektiv psykose, når psykoser er definert ut i fra at innholdet i de irrasjonelle tankene ikke skal være del av en større kulturell enhet... 0 Siter
serenity777 Skrevet 23. mars 2011 Skrevet 23. mars 2011 Svineinfluensaen ble jo en offentlig psykose... Jeg ble litt rammet, altså av psykosen. Jeg trodde mine siste dager var kommet, om jeg ikke fikk vaksinert meg. Og på den andre siden, ble det de som nektet å ta grunnet konspirasjonsteorier. 2009 var ett rart år. Gudene vet hvordan det blir dersom det kommer en virkelig pest. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 23. mars 2011 Skrevet 23. mars 2011 Svineinfluensaen ble jo en offentlig psykose... Jeg ble litt rammet, altså av psykosen. Jeg trodde mine siste dager var kommet, om jeg ikke fikk vaksinert meg. Og på den andre siden, ble det de som nektet å ta grunnet konspirasjonsteorier. 2009 var ett rart år. Gudene vet hvordan det blir dersom det kommer en virkelig pest. Mange burde holde seg unna tabloider og lignende... lese vireligheten annetsteds... 0 Siter
serenity777 Skrevet 23. mars 2011 Skrevet 23. mars 2011 Mange burde holde seg unna tabloider og lignende... lese vireligheten annetsteds... Ja, VG og Dagbladet har forårsaket meg mye smerte. Husker tidlig 90-tallet og det dreide seg om pest i India og kjøttetende bakterier osv. Til slutt trodde jeg avisene var smittebærere. 0 Siter
Gjest Høstløv Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/03/26/033352.htm Japanerne har ikke korntroll over utslippene av radioaktiviteten ved det ødelagte atomkraftverk. Dett er noe mer enn bare en "raioaktiv psykose" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.