Gå til innhold

Radioaktiv psykose

Anbefalte innlegg

serenity777
Skrevet

Svineinfluensaen ble jo en offentlig psykose... Jeg ble litt rammet, altså av psykosen. Jeg trodde mine siste dager var kommet, om jeg ikke fikk vaksinert meg. Og på den andre siden, ble det de som nektet å ta grunnet konspirasjonsteorier. 2009 var ett rart år. Gudene vet hvordan det blir dersom det kommer en virkelig pest.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Svineinfluensaen ble jo en offentlig psykose... Jeg ble litt rammet, altså av psykosen. Jeg trodde mine siste dager var kommet, om jeg ikke fikk vaksinert meg. Og på den andre siden, ble det de som nektet å ta grunnet konspirasjonsteorier. 2009 var ett rart år. Gudene vet hvordan det blir dersom det kommer en virkelig pest.

Mange burde holde seg unna tabloider og lignende... lese vireligheten annetsteds...

serenity777
Skrevet

Mange burde holde seg unna tabloider og lignende... lese vireligheten annetsteds...

Ja, VG og Dagbladet har forårsaket meg mye smerte. Husker tidlig 90-tallet og det dreide seg om pest i India og kjøttetende bakterier osv. Til slutt trodde jeg avisene var smittebærere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...