Gå til innhold

Nei, denne gangen var det Elisabeth Taylor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snakka om det i sta vi og, at nå har det jammen røket med mange som vi har vokst opp med

Liz, Prinsesse Diana, Michael Jackson osv

Det er en rar følelse å være såpass voksen at alle de vi er vant å ha rundt oss i blader og aviser faller bort en etter en

Hun var en spennende kvinne. Fryktelig mye syk de siste årene da stakkar

Snakka om det i sta vi og, at nå har det jammen røket med mange som vi har vokst opp med

Liz, Prinsesse Diana, Michael Jackson osv

Det er en rar følelse å være såpass voksen at alle de vi er vant å ha rundt oss i blader og aviser faller bort en etter en

Hun var en spennende kvinne. Fryktelig mye syk de siste årene da stakkar

Trist og rart, men Wenche Foss lever fortsatt. :-)

Annonse

Hun var bare 79 år da, dvs ikke av de eldste og har klart seg gjennom mange år.

Det er vel ganske normalt å dø når man er 79 år, dessuten har hun jo ikke akkurat vært i god form de siste årene, så det er vel mer eller mindre et under at hun ble så gammel...

Hehe. Mulig jeg er helt på jordet, men jeg har for meg at kvinner gjennomsnittlig blir 83-84 år?

Jo her i landet stemmer det nok. Men tatt i betraktning 8 ekteskap, fire unger, alkoholproblemer, diverse sykdommer..så er 79 veldig bra i den bransjen der!

Jo her i landet stemmer det nok. Men tatt i betraktning 8 ekteskap, fire unger, alkoholproblemer, diverse sykdommer..så er 79 veldig bra i den bransjen der!

Det er jo i grunnen det:) Hun har sett ut som hun var døden nær i et par tiår nå, jo.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...