Gå til innhold

Hva slags forbrytelser hindrer innpass i USA?

Anbefalte innlegg

Vrøvl om politiske partier har like mye i denne tråden å gjøre som en du har noe utenfor blitzhuset å bestillle. Dvs. null.

Hva er det, etter at Dagbladet sparket deg ut av sine sider, så du må komme hit med pisset ditt, Flisgubben?

Du har ikke blitt særlig mere stabil med årene, det er sikkert.

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nick

8

• Spenol(1)

8

• Nord og ned

7

• Dorthe

3

Mest aktive i denne tråden

Nord og ned

Hva er det, etter at Dagbladet sparket deg ut av sine sider, så du må komme hit med pisset ditt, Flisgubben?

Du har ikke blitt særlig mere stabil med årene, det er sikkert.

Det eneste som lukter flis her må komme fra dine egen treskalle.

Det eneste som lukter flis her må komme fra dine egen treskalle.

Haha, jeg kjenner lusa på gangen!

Du er ekspert til å bli kicket ut fra alle fora, det har i hvert fall ikke endret seg. Ingen liker deg online. Jeg tror ikke det er noe bedre når du logger av.

Nord og ned

Haha, jeg kjenner lusa på gangen!

Du er ekspert til å bli kicket ut fra alle fora, det har i hvert fall ikke endret seg. Ingen liker deg online. Jeg tror ikke det er noe bedre når du logger av.

Den dagen pakk a'la deg begynner å like meg, skal jeg vurdere ett rep.

Annonse

For øvrig er det utelukkende en gedigen hedersbevisning å bli forvekslet med en ordkunstner som Flisgubben.

Jadda. Du må da ha rekord i å bli kicket ut fra DOL? For ikke å snakke om alle de andre webstedene du har blitt slettet fra.

Det gir ikke grunn til å tenke seg litt om? Om stil og innhold? Litt selvkritikk?

For øvrig er det utelukkende en gedigen hedersbevisning å bli forvekslet med en ordkunstner som Flisgubben.

Hehe. Jeg tror vel i grunnen ikke det er noen andre enn nettopp flisgubben som vil omtale flisgubben som en ordkunstner, så nå begynner jeg å tro på ryktene her:)

Nord og ned

Jadda. Du må da ha rekord i å bli kicket ut fra DOL? For ikke å snakke om alle de andre webstedene du har blitt slettet fra.

Det gir ikke grunn til å tenke seg litt om? Om stil og innhold? Litt selvkritikk?

Mulig du er hemmelig forelsket i Flisgubben siden du ser han over alt.

Eventuelt bør du kutte ned på hasjbruken, i alle fall om morgenen.

Nord og ned

For øvrig er det vel heller din, og ikke min, Guru og store åndelige leder som har blitt bedt om å pelle seg vekk fra DOL.

Kanskje derfor du har samme forvridde oppfatning av virkeligheten også?

Nord og ned

Hehe. Jeg tror vel i grunnen ikke det er noen andre enn nettopp flisgubben som vil omtale flisgubben som en ordkunstner, så nå begynner jeg å tro på ryktene her:)

Langt i fra. Det sier bare en hel del om din mangel på lesekyndighet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...