Gå til innhold

Hva trenger verden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

5

• ekte nick

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Høstløv

''Er det én ting verden trenger akkurat nå? Verden trenger mange ting, men hva er det mest aktuelle behovet akkurat nå?''

Slik jeg ser det er det to fremtredende ting som verden har akutt behov for akkurat nå og det er fredelige forhold for araberverdenen i mellomøsten og Middelhavslandene samt at atomkrisen i Japan blir håndtert på en slik måte at det ikke lekker mer radioaktivitet ut i atmosfæren.

Men hvilken sammenheng disse to forholdende har med dette:

''Tenker... hva kan jeg gjøre med livet mitt, som er det aller beste jeg kan gjøre?''

Det skjønner jeg ikke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362382-hva-trenger-verden/#findComment-3137897
Del på andre sider

Gjest SMIRnøff

''Er det én ting verden trenger akkurat nå? Verden trenger mange ting, men hva er det mest aktuelle behovet akkurat nå?''

Slik jeg ser det er det to fremtredende ting som verden har akutt behov for akkurat nå og det er fredelige forhold for araberverdenen i mellomøsten og Middelhavslandene samt at atomkrisen i Japan blir håndtert på en slik måte at det ikke lekker mer radioaktivitet ut i atmosfæren.

Men hvilken sammenheng disse to forholdende har med dette:

''Tenker... hva kan jeg gjøre med livet mitt, som er det aller beste jeg kan gjøre?''

Det skjønner jeg ikke.

''atomkrisen i Japan blir håndtert på en slik måte at det ikke lekker mer radioaktivitet ut i atmosfæren.''

Har du lest linken på psykiatri, under tråden med navnet "radioaktiv psykose"?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362382-hva-trenger-verden/#findComment-3137899
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest SMIRnøff

'' Bruker jo stedet som en søppelbøtte. :-(

''

Det kjennes ganske ubehagelig ut å bli utsatt for din atferd.

Det gjør det nok.

Må være en slags feil med meg, en slags sosial feil, som forårsaker dette. Jeg har jo ingen sunne relasjoner med noen i det hele tatt. Da blir man ensom, og de ufriske tendensene fortsetter. Kaller ikke meg selv et offer. Det jeg mener er det sikkert er pga. slik jeg oppfører meg her inne jeg ikke har noen sunne relasjoner ellers og.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362382-hva-trenger-verden/#findComment-3137924
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...