Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huuuurrra! I dag hadde jeg en toppers trening med sykkelrulle g styrke. Og balansebrett på ankel etterpå.

Jeg følte bare jeg måtte skrive det, fordi jeg er så glad.

Jeg kom så vidt gang i dag, pga dårlige tanker om meg selv, grublling osv osv osv. Men jeg bestemte meg at NUH! Skal du trene frøken. Nå koser jeg meg med te og mørk sjokolade 86%. Livet smiler akkurat nå. det er slike øyeblikk jeg må ta vare på:) *Boble boble*

Skrevet

Så flott! Gratulerer og måtte det vare. Du klarer det sikkert.

God klem :-)

Skrevet

Så flott! Gratulerer og måtte det vare. Du klarer det sikkert.

God klem :-)

Tusen takk!:) Jeg har hatt noen tunge mnd nå, men håper å være litt opp nå. Tankene er der, men de ble litt lengre bak etter treningen i sted:)

Klem tilbake.

Skrevet

Tusen takk!:) Jeg har hatt noen tunge mnd nå, men håper å være litt opp nå. Tankene er der, men de ble litt lengre bak etter treningen i sted:)

Klem tilbake.

Stå på! Håper du er fornøyd med medisineringen din hvis du bruker medisiner. Nå er det vår! På med solbriller og nyt sildringen og den velsignede solen! :-)

Skrevet

Stå på! Håper du er fornøyd med medisineringen din hvis du bruker medisiner. Nå er det vår! På med solbriller og nyt sildringen og den velsignede solen! :-)

Takk:)

Ja, bruker 20 mg cipralex...

ja, nå skal solbrillene på og d vitamin lagret fylles opp;)

Skrevet

Takk:)

Ja, bruker 20 mg cipralex...

ja, nå skal solbrillene på og d vitamin lagret fylles opp;)

Jeg står på en cocktail av medisiner og er svært fornøyd. Kanskje vi alle må lære oss å finne de små gleder her i livet og ta vare på dem?

Det gleder meg virkelig at du er så glad og fornøyd. :-)

Skrevet

Jeg står på en cocktail av medisiner og er svært fornøyd. Kanskje vi alle må lære oss å finne de små gleder her i livet og ta vare på dem?

Det gleder meg virkelig at du er så glad og fornøyd. :-)

Tusen takk:):)

Skrevet

Tusen takk:):)

Sov godt kjære Dory! Nå er det natta her.

Skrevet

Så hyggelig å høre at både humør og ben er i god form ;-)

Skrevet

Tusen takk frosken:)

Skrevet

Hvordan går det med skigåingen din? Snart klar for å bytte ut til sykkel?

Jeg blir fort hoven i anken, så har ikke gått på ski ennå. Men sykkelrulla fungerte utmerket. men litt trangt i den høyre sykkelsko da;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...