Gå til innhold

angst & livsviktig møte

Anbefalte innlegg

Gjest Jenta I Ilden
Skrevet

Er det noen som har tips om hvordan jeg best mulig kan forberede meg til et veldig viktig møte?

Jeg sliter med angst(og depresjon, men den er blitt litt bedre i det siste). Denne angsten vil jeg gjerne prøve å redusere til det minimale - helst uten medisiner. Er det noe jeg selv kan gjøre, prøve tenke at dette møtet skal gå bra(selv om jeg egentlig trur det går til h*****e, jeg kommer til og dømmes og sett ned på fordi jeg er den jeg er..og fordi jeg er en taper, men)?

Jeg aner ikke hvordan jeg skal gripe dette fatt ! !

Møtet er i morgen.

Gjest Jenta I Ilden
Skrevet

Dette møtet er avgjørende for min framtid. Det kan snu livet mitt opp-ned.(eller ned-opp siden det kan bli et positivt resultat av det)

Jeg har en bipolar lidelse hvor en sånn alvorlig ting kan sette meg litt ut av spill. Det er og litt av grunnen til at jeg er ekstra angstfylt(og spent)

Gjest kan ikke gi opp
Skrevet

Kommer nok litt an på hvor godt du greier å kontrollere de negative tankene som kommer. Du kan tenke alle slags katastrofetanker, eller du kan snu dem og tenke positivt.

Ikke ta sorgene på forskudd, som regel slår de ikke til i det hele tatt. Tenk på all den energien du bruker til å grue deg og kanskje til ingen nytte?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...