Gå til innhold

For en fin dag a gitt!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1

12

• Lillemus

5

• tonie

3

• jubalong70

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest God HELG

Stråååålende sol her også, har vært i mange dager nå, så nesten all snø er borte :)

Verandaen er klargjort, spylt og vasket, å klar til å sette frem hagemøbler og påskeliljer :)

Men en forferdelig vind :(

Blåser nesten bort ......

Tar helg fra og med idag !!!! Drar til Oslo imorgen, TopGear i Spektrum, leid oss inn på hotell, så vi skal gjøre Oslo utrygg helt til søndag.

For en nydelig dag! Det var det jeg også tenkte før jeg stakk hodet utenfor døra og holdt på å blåse vekk. Det skjer funderunderlige ting hele tida. I stad satt jeg i freden og roen og leste avisa, og da seilte plutselig badekaret vårt stilfullt forbi kjøkkenvinduet og nedover gangstien:)

Badekaret pleier ikke normalt å være ute, men vi holder på å pusse opp badet. Da vet du hva jeg skal gjøre i helga. Sukk.

*lol*

Jakte på badekaret? :D

Annonse

Stråååålende sol her også, har vært i mange dager nå, så nesten all snø er borte :)

Verandaen er klargjort, spylt og vasket, å klar til å sette frem hagemøbler og påskeliljer :)

Men en forferdelig vind :(

Blåser nesten bort ......

Tar helg fra og med idag !!!! Drar til Oslo imorgen, TopGear i Spektrum, leid oss inn på hotell, så vi skal gjøre Oslo utrygg helt til søndag.

Ha det kjekt i Oslo! :) Her er hvettfall vær upåklagelig! :)

Nydelig dag her også - og temperaturen var hele ti grader da jeg dro til jobb :-)

Har ingen spesielle planer for dagen, bortsett fra en tur til ei venninne i kveld. Håper sola holder seg utover dagen, sånn at jeg kan tusle litt rundt i hagen i ettermiddag og se hvordan det ser ut etter vinteren og kanksje begynne å beskjære litt busker

Det kribler i fingrene etter å begynne nå!

''Håper sola holder seg utover dagen, sånn at jeg kan tusle litt rundt i hagen i ettermiddag og se hvordan det ser ut etter vinteren og kanksje begynne å beskjære litt busker'

Jeg får krampe hver gang jeg leser aprilnummeret til Norsk Hagetidend - "Nå titter de første spirene frem og man kan rake bort vissent løv"... Haaaaa! Her ligger jo snøen tjukk ennå!

Jeg vil ha VÅR! VÅÅÅÅÅÅR NÅÅÅÅÅ! *pisse sur*

Vår? VÅR!? Her uler vinden rundt hushjørnene og snø / hagl / sludd pisker mot rutene og man ser knapt hånden foran seg utendørs! Grrr...

Uffda, her utalte jeg visst litt bråvårkjekt på vegne av de fleste, mens dette kanskje gjelder østlandet bare..;p

Men det våres sikkert snart hos deg også! :)

Gjest prust

''Håper sola holder seg utover dagen, sånn at jeg kan tusle litt rundt i hagen i ettermiddag og se hvordan det ser ut etter vinteren og kanksje begynne å beskjære litt busker'

Jeg får krampe hver gang jeg leser aprilnummeret til Norsk Hagetidend - "Nå titter de første spirene frem og man kan rake bort vissent løv"... Haaaaa! Her ligger jo snøen tjukk ennå!

Jeg vil ha VÅR! VÅÅÅÅÅÅR NÅÅÅÅÅ! *pisse sur*

Det er ikke mer enn 6 dager siden vi våknet til snøvær, vi også. Forrige fredag kom den siste snøen, og minstejenta gikk til skolen i vinterdress og lue og votter.

Så fatt mot - mye kan skje på ei uke!

Uffda, her utalte jeg visst litt bråvårkjekt på vegne av de fleste, mens dette kanskje gjelder østlandet bare..;p

Men det våres sikkert snart hos deg også! :)

Det meldes regn hele neste uke så da forsvinner forhåpentligvis en del av snøen i alle fall. Gleder meg til ikke til å kjøre 4,5 mil hjem fra jobb nå straks. :o( Men gleder meg veldig til å komme hjem da! :o)

Annonse

For en nydelig dag! Det var det jeg også tenkte før jeg stakk hodet utenfor døra og holdt på å blåse vekk. Det skjer funderunderlige ting hele tida. I stad satt jeg i freden og roen og leste avisa, og da seilte plutselig badekaret vårt stilfullt forbi kjøkkenvinduet og nedover gangstien:)

Badekaret pleier ikke normalt å være ute, men vi holder på å pusse opp badet. Da vet du hva jeg skal gjøre i helga. Sukk.

Badekaret bare hjalp deg til å fokusere på helgens viktige oppgaver:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...