Gå til innhold

For en fin dag a gitt!

Anbefalte innlegg

Det er ikke mer enn 6 dager siden vi våknet til snøvær, vi også. Forrige fredag kom den siste snøen, og minstejenta gikk til skolen i vinterdress og lue og votter.

Så fatt mot - mye kan skje på ei uke!

Her varirer været fra halvminutt til halvminutt! I morrest gikk jeg ut på trappa og bort til garasjen i oppholdsvær og satte meg i bilen. I det jeg titter i bakspeilet når jeg skal rygge ut er det tett snøfokk! Og sånn har det vært i hele dag, av og på - av og på.

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1

12

• Lillemus

5

• tonie

3

• jubalong70

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

mariaflyfly

Jeg bestemte meg for å avslutte vinteren ved hjelp av spett og slegge! Etter en halv times jobbing, er nå ikke lenger gårdsplassen islagt :-)

Tre unger i alderen 6-9 år gjorde store deler av den jobben for meg i går. Barnearbeid er svært, svært undervurdert! ;)

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...