Gondor Skrevet 24. mars 2011 Skrevet 24. mars 2011 Er det mulig å bli hypoman selv om en er godt medisinert? Føler jeg er på vei oppover. Merker jeg begynner å få kontakt med trær igjen. Ellers så er det våren som har tatt meg med fullstendig storm. Håper på det siste, selv om jeg innerst inne lengter etter en hypomani. Hva skal jeg gjøre hvis jeg merker at jeg blir hypoman? Nyte det eller ringe psykiateren? 0 Siter
lealaus Skrevet 24. mars 2011 Skrevet 24. mars 2011 Jeg har noen ganger opplevd hypomani samtidig som jeg var godt medisinert. Men det trenger ikke være hypomani selv om man føler seg bedre enn hva man normalt føler er bra. Jeg ville nytt å seile i medvind, uten å analysere hver millimeter. Likevel ville jeg slått opp lista med faresignaler på innsida av skapdøra og innimellom sjekka ut om det er mange bokser du må krysse i. Nyt dagene og tillat deg å ha det bra - men hold på rutiner, sørg for tilstrekkelig søvn. Glipper det på en måte så du mister kontroll, bør du ringe legen. 0 Siter
Gondor Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Skrevet 24. mars 2011 Jeg har noen ganger opplevd hypomani samtidig som jeg var godt medisinert. Men det trenger ikke være hypomani selv om man føler seg bedre enn hva man normalt føler er bra. Jeg ville nytt å seile i medvind, uten å analysere hver millimeter. Likevel ville jeg slått opp lista med faresignaler på innsida av skapdøra og innimellom sjekka ut om det er mange bokser du må krysse i. Nyt dagene og tillat deg å ha det bra - men hold på rutiner, sørg for tilstrekkelig søvn. Glipper det på en måte så du mister kontroll, bør du ringe legen. Takk for svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.