Gå til innhold

Hukommelse

Gjest sprørsmålstegn?

Anbefalte innlegg

Gjest sprørsmålstegn?
Skrevet

Kan man se fysiske spor på svekket hukommelse i hjernen?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Noen ganger kan en se det. Andre ganger er det ikke synlig. Langtkommen demens er vanligvis synlig på CT og MR.

Gjest sprørsmålstegn?
Skrevet

Noen ganger kan en se det. Andre ganger er det ikke synlig. Langtkommen demens er vanligvis synlig på CT og MR.

Vet ikke hvorfor men jeg husker lite av livet mitt,hva kan det komme av,får man fysiske skader i hjernen av psykiske lidelser?

Skammer meg over dette,men som tenåring sniffet jeg. Kan det gjøre synlig skade?

Har lurt på om det var det som utløste "raset" med psykiske lidelser hos meg.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Vet ikke hvorfor men jeg husker lite av livet mitt,hva kan det komme av,får man fysiske skader i hjernen av psykiske lidelser?

Skammer meg over dette,men som tenåring sniffet jeg. Kan det gjøre synlig skade?

Har lurt på om det var det som utløste "raset" med psykiske lidelser hos meg.

Sniffing gir vel veldig fort hjerneskade etter hva jeg vet...

Gjest sprørsmålstegn?
Skrevet

Sniffing gir vel veldig fort hjerneskade etter hva jeg vet...

Og det er synlig?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Og det er synlig?

Aner ikke; men jeg trodde det meste var synlig med funksjonell MR.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...