Gå til innhold

Enkelte har for mye fritid

Anbefalte innlegg

''Et salatblad i bunn, litt paprika og kruspersille sørger for at maten ser mer fristenede ut

Ikke for mine barn, nei.

''

Mine barn ville også effektivt plukket av slikt rusk.

''plukket av slikt rusk.''

LOL, mine barn er garantert enig i definisjonen av "rusk"

Man ser an sitt publikum og kaster ikke perler for svin.

-og forøvrig er det forbudt med egg pga en hyperallergisk elev.

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

9

• morsan

8

• laban

3

• Holmes

3

Mest aktive i denne tråden

mariaflyfly

*hahahaha* Om jeg hadde kommet inn i klasserommet med matpakke (eller hva som helst annet) til guttungen hadde han neppe snakket til meg før etter vgs... Han går nå i 7. klasse forøvrig. Jeg har ikke fått vise meg i nærheten av klassearealet i skoletiden siden han begynte i 4.... Det er visst toppen av pinlig altså! Hjemme kan han være en kosegutt av dimensjoner, så det har ikke noe med forholdet mellom oss å gjøre. :o)

Jeg gjorde nettopp dette som en form for avstraffelse i vinter. Jeg hadde fått mer enn nok av at Guttungen glemte ting, og at det nærmest hadde gått inflasjon i anmerkninger av typen "Glemt bok, pennal, lekser, boka med leksa i, gymtøy, svømmetøy" osv.

Da han en morgen hadde gått fra matpakka og nøklene sine (etter to påminnelser) - og dette var dagen etter at jeg hadde tvunget ham til å pakke sekken kvelden i forveien pga to glemmeanmerkninger samme dag, bestemte jeg meg for at litt lett ydmykelse kanskje fikk slutt på glemminga, så jeg dro dit med matpakka hans. Hehe, det var visst meget, meget nedverdigende. ;)

Mrs. Wallace

Ungene mine har ofte fått høre fra venner i barnehagen og på skolen at de har så kule matpakker. Det skyldes bekvemmelighet og ren pragmatisme fra vår side: Vi sender ofte med dem rester fra gårsdagens middag, pakket i små plastbokser.

Sparer tid og penger, får brukt restene, ungene er superhappy.

Det gjør jo at man må fnise litt når man ser de kunstferdige prosjektene i linken.

Gjest Kayia

''*vurderer å si opp jobben for å få tid til matpakkene*''

Ja, her er det bare å redusere til 80% stilling, slik at man kan komme et par timer for seint hver morgen. Det gjelder å gjøre de rette prioriteringene i livet!

Holder i massevis å utslette seg selv fullstendig og lar _all_ fritid går til å behage ungene ;))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...