Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest prust

''Spisestua er nesten ikke til å kjenne igjen. ''

* føler meg plutselig veldig god på gjenkjennelse *

Sånne gråtonede tekstiler forbinder jeg med 1999. Like før årtusenskiftet gikk alle rundt i "tekniske", grå klær. Så det er vel en syklus på ca. 20 år.

Kremt. Det er bare 12 år siden 1999.

Jeg kan ikke huske tekniske grå klær fra 1999?

Har jo en del klær fremdeles fra den perioden (!!!!) i skapet, og kan ikke akkurat huske de grå fargene.

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

13

• Lillemus

3

• Tonette

2

• ShitDiddelyDo

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Har jo en del klær fremdeles fra den perioden (!!!!) i skapet, og kan ikke akkurat huske de grå fargene.

Det var nok ikke slik at absolutt alle gikk i dem. Jeg mener å huske en sånn motebølge, men jeg hadde permisjon og leste sikkert mer om sånt enn jeg gjør ellers.

Stemmer at jeg bommet litt på tastene med den tidsangivelsen. Regnestykket er så lett at jeg egentlig klarer det - heldigvis går ikke tiden fullt så fort...

Hehe, jeg synes, som mange her, at det artigste var at utsikten hadde forandra seg! :D

Nå jubler jeg ikke over noen av stuene, men hadde nok allikevel valgt den "nye" om jeg måtte velge, for den gamle synes jeg hvertfall at så stusselig ut.

Men som sagt, ingen av dem, sånn om jeg fikk velge på øverste hylle.

:)

Guttungen hadde en grå- og sølvfarga body hvor det sto "Millennium Baby" husker jeg - ikke helt korrekt ettersom han er født i -99.

Men jeg mener det var mye sølv og grått ellers også.

Det følger med havutsikt når du kjøper disse nye møblene vet du ;) Ikke værst

''Det følger med havutsikt når du kjøper disse nye møblene vet du ;) Ikke værst''

Vi har nettopp kjøpt et sånt bord som det på før-bildet, ingen endret utsikt av den grunn gitt. Vi kjøpte vel feil bord antagelig. ;o)

Annonse

Haha, helt enig.

Ville kanskje gjort noe med panelen (evt. bare "hvittet" med panellakk) og teppet, forøvrig likte jeg før-versjonen bedre.

Ser forøvrig ut som de har byttet ut håndverksmessige antikviteter med Ikea-møbler.

''Ser forøvrig ut som de har byttet ut håndverksmessige antikviteter med Ikea-møbler.''

Neppe. Vi har nettopp kjøpt et sånt bord som på før-bildet og det er splitter nytt. :o) Vi har også hatt et som ligner veldig på ny-bordet og det var sikkert 20-30 år gammelt.

Mrs. Wallace

Tenk om insipirasjonen heller hadde vært:

"Når fargepaletten skulle bestemmes ble Tove inspirert av en utvasket bomullstruse med slapp strikk"

hmmmm

''Når fargepaletten skulle bestemmes ble Tove inspirert av en utvasket bomullstruse med slapp strikk"''

Hahaha!

Men ikke nok med at de har kalt det grågrumsete greiene der for fargerikt, de har gått på en da/når-smell i tillegg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...