Gå til innhold

Jeg er frisk :-)))

Gjest Nickløsheletiden

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletiden

Siden jeg har jeg mast så fælt om den klumpen i halsen de siste ukene/månedene, så jeg får nesten komme med en liten oppdatering. Nå er alle undersøkelser foretatt. I dag var jeg hos øre/nese/hals.

Jeg har ikke strupekreft eller noe annet skummelt. Jeg har ikke en gang en eneste liten klump i halsen. Stemmebåndene er også fine.

Han kaller det globulus-følelse og jeg skulle bare slutte å tenke på det, så ville det forsvinne.

Jeg føler meg skikkelig hypokonderaktig nå altså ;-)

Ønh-legen mente også at stoffskiftet mitt er i høyeste laget (20.5), men jeg behøver ikke gjøre noe med det så lenge jeg føler meg frisk. Jeg skal ta nye prøver om noen år.

Min bestemor fikk mye tull med stoffskiftet fra hun var i 60-årene, men den tid, den sorg. Jeg har ikke tenkt å bekymre meg for det nå.

Jeg er frisk, sola skinner, livet er fantastisk og det er snart helg ;o)))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362443-jeg-er-frisk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gjest Nickløsheletiden

''...jeg skulle bare slutte å tenke på det, så ville det forsvinne.''

Det hadde vært kjekt om alle lidelser var like enkle.

Sikkert fint å få vite - god helg!

''Det hadde vært kjekt om alle lidelser var like enkle''.

Det hadde vært kjekt om denne lidelsen var like enkel også, sier jeg bare.

Naturligvis er det ikke det. Det blir på en måte å si at det er psykisk det jeg kjenner.

Jeg kan ikke ikke skjønne annet enn at dette må ha en sammenheng med det høye stoffskiftet.

Han sa at det ikke skulle ligge på mer enn 13-14, selvom de operer med en grense på 22 og mitt lå på 20,5. Og søker man litt på google så ser man jo at det er sammenheng mellom kul i halsen og høyt stoffskifte.

Plutselig har jeg fått et svar på hva den plagsomt løse magen min kommer av også.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362443-jeg-er-frisk/#findComment-3139353
Del på andre sider

''Det hadde vært kjekt om alle lidelser var like enkle''.

Det hadde vært kjekt om denne lidelsen var like enkel også, sier jeg bare.

Naturligvis er det ikke det. Det blir på en måte å si at det er psykisk det jeg kjenner.

Jeg kan ikke ikke skjønne annet enn at dette må ha en sammenheng med det høye stoffskiftet.

Han sa at det ikke skulle ligge på mer enn 13-14, selvom de operer med en grense på 22 og mitt lå på 20,5. Og søker man litt på google så ser man jo at det er sammenheng mellom kul i halsen og høyt stoffskifte.

Plutselig har jeg fått et svar på hva den plagsomt løse magen min kommer av også.

Jeg mente ikke å antyde at dette ikke er noe "ordentlig". Jeg bare mente at legerådet om å "tenke på noe annet, så går det over", får det til å virke som noe veldig enkelt. Vanligvis får man jo litt andre typer "botemidler" fra legehold.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362443-jeg-er-frisk/#findComment-3139691
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...