Gå til innhold

bipolar, opp og nedstemthet

Anbefalte innlegg

pysen1365381197
Skrevet

Tar Lamictal, bare 150mg og har til vanlig ingen nedturer, psykiater sier at dette er nok hvis det virker. Men når jeg har hatt en dag med energi / hypomani, blir jeg trist og får en liten depresjon om kvelden gjerne når jeg har/eller har prøvd å roe meg før sengetid

Andre som har det sånn?

Skrevet

har du målt serumskonsentrasjonen av medisinen? Om dosen er for lav virker ikke medisinene optimalt, har du oppfølging av lege?

pysen1365381197
Skrevet

har du målt serumskonsentrasjonen av medisinen? Om dosen er for lav virker ikke medisinene optimalt, har du oppfølging av lege?

Ikke målt speil, når jeg begynte med medisin merka jeg oppstemthet allerede fra 50mg/dag, kjempeforbedring med 100. Han mente jeg ikke behøvde måle hvis jeg hadde god virkning

Skrevet

150 mg høres veldig lite ut spør du meg. Det er vel ikke meningen at du skal falle sammen om kvelden. Det kan tyde på at du ikke er optimalt medsinert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...