Gå til innhold

Middagsforslag? :-P

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff

Det høres sunt ut det, men jeg er ikke noe glad i salat. Kokte og stekte grønnsaker er jeg derimot veldig glad i. Men jeg lager stadig mat i steikovnen, det er i hvert fall lettvint og blir ikke mye oppvask.

Er glad i det jeg og, men er jo lettere med salatmix. :-)

Fortsetter under...

Vet ikke jeg, men det er ikke tiden det går på... :-)

Jeg er bare lat.

Spiser ofte rå grønnsaker, da... gulrot, blomkål, brokkoli... har helt kuttet ut brød.

Det er ikke så veldig mange som lager mat til bare seg sjøl som gidder i å lage mat i evigheter. Vi finner våre egne retter som er lette å lage, sunne og som vi liker.

Gjest SMIRnøff

Det er ikke så veldig mange som lager mat til bare seg sjøl som gidder i å lage mat i evigheter. Vi finner våre egne retter som er lette å lage, sunne og som vi liker.

Jah...

Og mat trenger ikke være bedre selv om den er innviklet å tilberede. Skulle gjerne spist salatmix hele døgnet jeg, men det koster endel.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...