Gjest Tolinepetralone Skrevet 25. mars 2011 Skrevet 25. mars 2011 Jeg har en venninnde som frykter å gå til lege da hun er redd for å bli innlagt for sin psykiske sykdom (bipolar lidelse). Det er ikke det som er problemet hennes, men at hun i 3 dager har hatt en følelse av at hele venstreside av kroppen sovner, som man pleier å si når foten sovner etter at man har hatt bena i kors. Hun mister følelsen og kjenner at enkeltdeler av kroppen også sovner hver for seg uten en forklarelig årsak. Jeg er litt bekymret for henne og lurer på om dette er ufarlig? Leste om drypp osv men vil ikke skremme henne helt bort. Jeg skulle ønske hun gikk til lege. Hva tror du? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 25. mars 2011 Skrevet 25. mars 2011 Høres veldig farlig ut, men håper du får fagsvar... 0 Siter
serenity777 Skrevet 25. mars 2011 Skrevet 25. mars 2011 Høres veldig farlig ut, men håper du får fagsvar... Dette hadde jeg dratt sporenstreks til legavakta med. ... 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 25. mars 2011 Skrevet 25. mars 2011 Dette hadde jeg dratt sporenstreks til legavakta med. ... Enig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.