Gå til innhold

Lei av å være syk!!!

Anbefalte innlegg

Gjest sa jeg frisk?
Skrevet

Nå har jeg bestemt meg for at jeg er frisk!!! Det må da gå an å tenke seg frisk? Ignorere angst, tretthet og tunge tanker, og late som om alt er bra?

Hvis jeg sier dette 500 ganger til meg selv, vil det hjelpe?

Gjest nøkkelen til sunn helse.
Skrevet

Ta tran, og tving deg til 1 times daglig aktivitet med middels-hard puls. Ut i frisk luft, og oppsøk det sosiale.

Gjest sa jeg frisk?
Skrevet

Ta tran, og tving deg til 1 times daglig aktivitet med middels-hard puls. Ut i frisk luft, og oppsøk det sosiale.

Dette er akkurat det som jeg ikke har lyst til akkurat nå :). Jeg er trett, usosial og veeeldig sliten. Men jeg skal likevel prøve og gjøre som du sier. Takker og bukker :). Trenger et stort "spark bak".

Gjest Gåten
Skrevet

Har prøvd jeg,forstår ikke hva jeg gjør galt heller. Det skal jo funke,går ut i fra at inni meg en plass vil jeg alt dette..Not!

Er nok bra å tro på noe,men ikke alt.

Skrevet

Du viser "fighting spirit" og det er bra. Gi aldri opp og av innlegget ditt tror jeg ikke du gjør det heller.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Høres bra ut dette, bare husk å være ærlig mot deg selv... respektere at man har svakheter. Det innebærer individuell målsetting inntil du blir friske.

Gjest sa jeg frisk?
Skrevet

Du viser "fighting spirit" og det er bra. Gi aldri opp og av innlegget ditt tror jeg ikke du gjør det heller.

Gir ikke opp nei. Holdt på å gjøre det i en periode..., men nå har jeg bestemt meg for å kjempe imot denne helv... sykdommen...en gang til... :)

Litt hardt å gå i kjelleren gang etter gang. Blir hardere å reise seg for hver gang. En gang til skader vel ikke...

Gjest sa jeg frisk?
Skrevet

Har prøvd jeg,forstår ikke hva jeg gjør galt heller. Det skal jo funke,går ut i fra at inni meg en plass vil jeg alt dette..Not!

Er nok bra å tro på noe,men ikke alt.

Mitt motto: Never ever give up :-)

Gjest sa jeg frisk?
Skrevet

Høres bra ut dette, bare husk å være ærlig mot deg selv... respektere at man har svakheter. Det innebærer individuell målsetting inntil du blir friske.

Mye sant i dette smirnøff :)

Gjest Aikela
Skrevet

Kanskje, jeg lurer på de samme. Prøver å si til meg selv: jeg kjenner symptomene, jeg vet at de er der, men de er bare en del av meg. Vanskelig, men ikke gi opp. Bruker du medisiner ?

Gjest Gåten
Skrevet

Mitt motto: Never ever give up :-)

Bra motto det :-)

Gjest nøkkelen til sunn helse
Skrevet

Dette er akkurat det som jeg ikke har lyst til akkurat nå :). Jeg er trett, usosial og veeeldig sliten. Men jeg skal likevel prøve og gjøre som du sier. Takker og bukker :). Trenger et stort "spark bak".

Lysten og viljen til å være frisk må være større, enn dørstokkmila. Det går ganske lett når en kommer i gang :-) JA til livet!!! :-)

Husk at det bare er du som kan endre dette, for deg selv. Ingen andre, faktisk.

Jeg ønsker deg en flott dag, med litt aktivitet! Start i det små. :-)

Gjest sa jeg frisk?
Skrevet

Kanskje, jeg lurer på de samme. Prøver å si til meg selv: jeg kjenner symptomene, jeg vet at de er der, men de er bare en del av meg. Vanskelig, men ikke gi opp. Bruker du medisiner ?

Jeg bruker medisiner og det må jeg nok gjøre hele livet. De gangene jeg reduserer dosen, eller noe, blir jeg syk hver gang.

Gjest sa jeg frisk?
Skrevet

Lysten og viljen til å være frisk må være større, enn dørstokkmila. Det går ganske lett når en kommer i gang :-) JA til livet!!! :-)

Husk at det bare er du som kan endre dette, for deg selv. Ingen andre, faktisk.

Jeg ønsker deg en flott dag, med litt aktivitet! Start i det små. :-)

Takk for støtten. Ja, jeg skal ta meg selv i nakken og gå selv om jeg er veldig sliten. Ser jo at jeg ikke blir noe bedre av å sitte og vente på "et under". Ha en fin dag :)

Skrevet

Gir ikke opp nei. Holdt på å gjøre det i en periode..., men nå har jeg bestemt meg for å kjempe imot denne helv... sykdommen...en gang til... :)

Litt hardt å gå i kjelleren gang etter gang. Blir hardere å reise seg for hver gang. En gang til skader vel ikke...

Se på det å gå i kjelleren som en nyttig erfaring enn som et nederlag. Hvis du greier å se det på den måten er det lettere å prøve igjen.

Skrevet

Takk for støtten. Ja, jeg skal ta meg selv i nakken og gå selv om jeg er veldig sliten. Ser jo at jeg ikke blir noe bedre av å sitte og vente på "et under". Ha en fin dag :)

Gjør noe du liker. Liker du bedre å gå på treningssenter, så gjør det. Da kommer du ut blant folk også. Jeg har kjøpt meg en tung rokkering som jeg har glede av. Har ikke tid til å gruble negativt når jeg holder på med den. Og det er vel litt å cluet å drive med ting som gjør at man glemmer sin egen lidelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...