Gå til innhold

Smerter i venstre side av maven?

Anbefalte innlegg

Gjest mauia

Noen som vet hva dette kan være, har hatt det sånn ei god stund:

En gnagende, sviende smerte like nedenfor ribbeina på v. side. Noen ganger har jeg vondt derfra og helt ned i lysken.

Jeg har hatt blødninger siden i november og har en muskelknute i livmora. Kan dette ha en sammenheng? Har også veldig mye menssmerter og må ta ibux veldig ofte.

Noen som har peiling?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362467-smerter-i-venstre-side-av-maven/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mauia

Jeg håper du har gått til legen med dette? Syns du bør be om henvisning til en spesialist, ordenlig undersøkelse kanskje med MR eller likn. Ikke gi deg før de finner ut av det!

Jeg var hos lege for ca 2 måneder siden. Ble henvist til sykehuset, men jeg har enda ikke mottatt noe brev fra dem. Jeg må kanskje purre på dem litt?

Jeg fikk brev idag. Seks måneders ventetid. Kan jeg gjøre noe for å komme inn raskere? Jeg har smerter hele tiden i venstre side.

Klag til legen din og få ham/henne til å purre på sykehuset og be om hastetime - sånn skal det selvfølgelig ikke være!

Annonse

Jeg fikk brev idag. Seks måneders ventetid. Kan jeg gjøre noe for å komme inn raskere? Jeg har smerter hele tiden i venstre side.

Det er fritt sykehusvalg, så du kan også sjekke om andre sykehus har kortere ventetid på dette. Men det er vel ikke avklart hva slags operasjon det er snakk om kanskje?

Jeg husker ikke nettsiden der man sjekker sykehusenes ventetid, men kanskje noen andre har linken?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...