Gå til innhold

Er jeg rar?

Anbefalte innlegg

Gjest burani
Skrevet

Jeg lurer på om dette er normalt...er 35 år, har foreløpig ingen barn, men har samboer. Til tider får jeg lyst på barn, men så kan jeg i en periode faktisk ikke få så lyst på. Sånn har det vært egentlig hele mitt voksne liv. Er dette normalt? Betyr det at jeg egentlig ikke vil ha? Syns det er så rart at jeg ikke føler en jevn lyst, men svinger. Ser jeg en baby som er supersøt får jeg lyst på, men flyr det rundt meg med bråkene unger i butikken og jeg er sliten tenker jeg at det ikke frister. Er jeg helt rar???

Videoannonse
Annonse
Mrs. Wallace
Skrevet

Nei, du er ikke rar - det er helt normalt.

Skrevet

Synes du høres ganske normal ut, jeg da. Det er jo fordeler og ulemper både med å ha, og med å IKKE ha barn, så det er ikke rart at følelsene dine svinger litt ettersom hvilken av disse sidene du legger vekt på i øyeblikket.

Når det er sagt, så er det nok svært få som angrer på å ha fått barn, men langt flere som angrer på at de IKKE fikk barn! Så man kan nok konkludere med at fordelene veier opp for" ulempene" i de aller fleste tilfeller.

Jeg ville ihvertfall aldri vært mine barn foruten, selvom jeg i utgangspunktet hadde (har) et ganske kjølig forhold til barn generellt.

Så min erfaring er at det jeg tenkte og syntes om barn før jeg selv ble mor, ikke har noen sammenheng med hva jeg føler for mine egne barn.

Gjest Jacoba
Skrevet

Biologien prøver å overtale deg! ;-) Synes ikke du bør få barn dersom du ikke er helt sikker på om du vil. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...