Gå til innhold

Har du kredittkort?

Anbefalte innlegg

Gjest Jukki
Skrevet

Jeg har en 65.000,- Vil ta meg lang tid å nedbetale dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kredittkort/mastercard men bruker det aldri. Dummeste man gjør, hvertfall hvis man ikke har penger.

megler Smekk
Skrevet

Har flere kredittkort, men ingen kredittkortgjeld (betaler alltid hele den månedlige fakturaen).

Gjest Jukki
Skrevet

Har kredittkort/mastercard men bruker det aldri. Dummeste man gjør, hvertfall hvis man ikke har penger.

Enig! Jeg betaler en rente på over 900,- kroner pr. mnd.

Skrevet

Har et Mastercard som jeg bruker til netthandel og på ferieturer i utlandet.

Passer på å betale det inn igjen med en gang så det er igrunnen bare til praktiske formål.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg har et kredittkort med grense på 20.000. Akkurat nå har jeg neste makset ut beløpet, men det er fordi jeg måtte gjøre noen større innkjøp og samtidig vet jeg får en del penger inn ganske snart. Jeg prøver ellers å holde kredittkortbruken på et minimum, og ha kortet som en reserve.

Skrevet

Enig! Jeg betaler en rente på over 900,- kroner pr. mnd.

Det er sykt....

Gjest segunda
Skrevet

Ja jeg har mange og bruker dem som reserve. I vanskelige perioder har jeg hatt mye gjeld, men samtidig har dette gitt meg muligheter.

Det er dyrt, men det er ikke billig å leve.

Louis Cyphre
Skrevet

ja?

Hva er det som egentlig som er "sykt"? Konseptet renter?

Skrevet

Hva er det som egentlig som er "sykt"? Konseptet renter?

Rentene jeg tenkte på da ja...

candyqueen_83
Skrevet

Nei, jeg har ikke kredittkort, og skal ikke ha det heller.

Skrevet

Ja, har kredittkort som brukes sjelden og betales hver mnd :)

Gjest Høstløv
Skrevet

Jeg har ikke kredittkort, men mannen min har et med en kredittgrense på 20.000 kr, vi bruker det til å betale ved netthandel og kjøp av flyreiser eller til impulskjøp når/hvis vi ikke har penger nok på visakortet, men vi betaler alltid inn kreditten før forfall fordi vi ikke gidder å betale skyhøye ågerrenter på unødvendig kreditt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har to kredittkort som brukes flittig, men jeg bruker aldri penger jeg ikke har. Kredittkort er svært praktisk og svært rimelig - forutsatt at man betaler regninga i tide. Og det gjør jeg.

Hvis ikke kan kredittkort fort bli et pengesluk.

Skrevet

Jeg har og så betaler jeg alt jeg har brukt en gang i måneden. Kjekt å ha hvis jeg ikke har nok penger på kortet mitt eller skal kjøpe noe litt dyrere enn jeg pleier.

Skrevet

Har et mastercard som fulgte med kontoen min, men har aldri brukt det. Kan overtrekke lønnskontoen med inntil 5000,-, tror jeg har overtrukket den en gang og da med 16,50 eller noe sånt. :o)

Ingen kredittkortgjeld her med andre ord.

Gjest beathethe
Skrevet

Kun Mastercard. Brukes svrt sjelden og regningen betales med en gang den kommer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...