Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

12

• meg__123!

11

• morsan

7

• Mrs D

5

Mest aktive i denne tråden

Hvis alt denne fyren gjør er å rulle seg i møkka og onanere der så er det da temmelig uskyldig egentlig...?

Men han hadde brutt seg inn på annen manns eiendom for å gjøre det. Og toppet med å sette fyr på kåken deres...

Dessuten er det ikke fullt så uskyldig når man ter seg sånn at husets 16 år gamle sønn får traumer resten av livet. Stakkars unge. :0(

Og det der ser ikke jeg på som fetish.. eller sånne sexting. Mer som psykisk sykdom...

Annonse

Ville du ment det om det var du som var bonden?

For bonden er det vel et større problem at noen reker rundt på gården hans enn hva vedkommende gjør mens han er der? Og selvfølgelig er det ille at han setter fyr på fjøset sånn at dyr dør. Men det finnes verre avvik enn at folk ruller i møkk og onanerer, noe som i seg selv er mer uhygienisk enn plagsomt for andre. Feilen er jo at han gjør det på annen manns eiendom.

Gjest pointless

Jeg hadde antagelig ikke satt pris på å ha ham rekende rundt og onanere i fjøset mitt nei, men jeg mener fremdeles at det er rimelig uskyldig (om vi ser bort fra at han satte fyr på et fjøs!).

Sånt er jo ikke uskyldig! Dette er symptomer på at noe er riv ruskende galt oppe i topplokket hos denne mannen.

Tenner en på avføring er en rimelig sjuk.... Og pervers! Hadde jeg fått vite at en kamerat eller venninne av meg hadde tent på slikt, hadde jeg kuttet kontakten tvert.

Gjest togli

Veldig merkelig (og en smule komisk) at noen kan ha slike preferanser, men fengselsstraff??

Fyren har tross alt ikke gjort noen noe vondt, annet enn at det sikkert var en smule plagsomt for bonden at dette skjedde på hans gård.. En liten bot er det lengste jeg ville gått for å straffe denne mannen. Igrunnen synes jeg mest synd på ham.... Jeg er også overraska over hvor kyniske enkelte i denne tråden er..

Gjest togli

Veldig merkelig (og en smule komisk) at noen kan ha slike preferanser, men fengselsstraff??

Fyren har tross alt ikke gjort noen noe vondt, annet enn at det sikkert var en smule plagsomt for bonden at dette skjedde på hans gård.. En liten bot er det lengste jeg ville gått for å straffe denne mannen. Igrunnen synes jeg mest synd på ham.... Jeg er også overraska over hvor kyniske enkelte i denne tråden er..

...han selvsagt må straffes for å ha tent på osv... men de seksuelle preferansene blir det feil å straffe ham for så lenge det ikke går ut over andre...

Annonse

Gjest SMIRnøff

Skriver under på det siste, spesielt innleggene fra "pointless"...

Er bare en syk, syk mann... som burde vært på akuttposten og ikke i fengsel.

Gjest togli

Skriver under på det siste, spesielt innleggene fra "pointless"...

Er bare en syk, syk mann... som burde vært på akuttposten og ikke i fengsel.

Men jeg er ikke så sikker på at seksuelle preferanser nødvendigvis trenger behandling heller (så lenge de ikke går ut over noen)... Det er mye merkelig "der ute", og hvem bestemmer hvor grensen går for hva som er litt rart og veldig rart? Hva med SM? Bleiefetish? Wetsex? etc.... Rare seksuelle preferanser som ikke skader andre får vi bare respektere (det går an å ha respekt selv om man ikke forstår)..

Gjest SMIRnøff

Men jeg er ikke så sikker på at seksuelle preferanser nødvendigvis trenger behandling heller (så lenge de ikke går ut over noen)... Det er mye merkelig "der ute", og hvem bestemmer hvor grensen går for hva som er litt rart og veldig rart? Hva med SM? Bleiefetish? Wetsex? etc.... Rare seksuelle preferanser som ikke skader andre får vi bare respektere (det går an å ha respekt selv om man ikke forstår)..

Joda, men det virket jo som han var helt psykotisk... ut i fra det som stod i VG.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...