Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jacoba

Skriver under på det siste, spesielt innleggene fra "pointless"...

Er bare en syk, syk mann... som burde vært på akuttposten og ikke i fengsel.

Er det disse som får gå fritt fordi de er "for syke til å straffes, men for friske til å idømmes behandling"?

har litt problemer med den definisjonen der, må jeg innrømme.

Fortsetter under...

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

12

• meg__123!

11

• morsan

7

• Mrs D

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest SMIRnøff

Det er mulig... Leste ikke så nøye... Fengselsstraff blir iallefall ikke det riktige da, så enig med deg i det :)

Vel... han ble visst så sint at han brente ned sin egen families låve... og drepte sine egne kuer... det var ikke dette han ble dømt for. Virker jo som han har gått fullstendig av skaftene.

Veldig merkelig (og en smule komisk) at noen kan ha slike preferanser, men fengselsstraff??

Fyren har tross alt ikke gjort noen noe vondt, annet enn at det sikkert var en smule plagsomt for bonden at dette skjedde på hans gård.. En liten bot er det lengste jeg ville gått for å straffe denne mannen. Igrunnen synes jeg mest synd på ham.... Jeg er også overraska over hvor kyniske enkelte i denne tråden er..

han satte jo fyr på fjøset så kyrene døde da :/

Gjest SMIRnøff

Virker jo sånn:

''Oppstyret skal ha gjort Truscott så sint, at han til slutt satte fyr på fjøset til familien, og tok livet av flere kuer.

Familien har i ettertid beskrevet situasjonen som et absolutt helvete, og mannen har opptil flere ganger fått påbud om å holde seg unna, uten at dette har hjulpet.

26. februar ble mannen funnet av familiens 16 år gamle sønn, som så 41 åringen ute på jordet, rullet inn i møkk og gjørme, kun iført en sokk.''

Måten de snakker om "familien" på...

Annonse

Gjest SMIRnøff

Var det hans familie?

Virker jo sånn:

''Oppstyret skal ha gjort Truscott så sint, at han til slutt satte fyr på fjøset til familien, og tok livet av flere kuer.

Familien har i ettertid beskrevet situasjonen som et absolutt helvete, og mannen har opptil flere ganger fått påbud om å holde seg unna, uten at dette har hjulpet.

26. februar ble mannen funnet av familiens 16 år gamle sønn, som så 41 åringen ute på jordet, rullet inn i møkk og gjørme, kun iført en sokk.''

Virker jo sånn:

Var det ikke den familien som eide den gården han flere ganger brøt seg inn på da? Og til slutt tente på? Jeg oppfatter det ikke som mannens egen familie.

Gjest SMIRnøff

Var det ikke den familien som eide den gården han flere ganger brøt seg inn på da? Og til slutt tente på? Jeg oppfatter det ikke som mannens egen familie.

Det gjør jeg, for han ble jo ikke dømt for å brenne ned gården...

''Truscott dømmes formelt for å ha brutt påbudskravet og for trakassering mot gårdeierne.''

Virker jo sånn:

Står at han har brutt seg inn på en gård da. Så tror ikke det er hans familie...

Gjest pointless

Men jeg er ikke så sikker på at seksuelle preferanser nødvendigvis trenger behandling heller (så lenge de ikke går ut over noen)... Det er mye merkelig "der ute", og hvem bestemmer hvor grensen går for hva som er litt rart og veldig rart? Hva med SM? Bleiefetish? Wetsex? etc.... Rare seksuelle preferanser som ikke skader andre får vi bare respektere (det går an å ha respekt selv om man ikke forstår)..

''Det er mye merkelig "der ute", og hvem bestemmer hvor grensen går for hva som er litt rart og veldig rart? Hva med SM? Bleiefetish? Wetsex? etc.... ''

Alt dette du her nevner er i mine øyne sykt. Vi må slutte å tro at mennesker som driver med slikt er normale, for det er de ikke! De har i beste fall en personlighetsforstyrrelse.

Annonse

ShitDiddelyDo

Men jeg er ikke så sikker på at seksuelle preferanser nødvendigvis trenger behandling heller (så lenge de ikke går ut over noen)... Det er mye merkelig "der ute", og hvem bestemmer hvor grensen går for hva som er litt rart og veldig rart? Hva med SM? Bleiefetish? Wetsex? etc.... Rare seksuelle preferanser som ikke skader andre får vi bare respektere (det går an å ha respekt selv om man ikke forstår)..

Enig med deg.

Dessuten synes jeg man bør være åpen for nye seksuelle gleder, selv om de høres litt sære ut og selv om man ikke umiddelbart tenner på det. Kanskje man blir overrasket.

Men akkurat denne fethisen ville jeg nok styrt unna dersom en partner hadde luftet forslaget.

Jada, jeg er klar over at det nå kan argumenteres med at jeg ikke vet hva jeg hadde gått glipp av, men det kan jeg leve med.

Gjest SMIRnøff

Enig med deg.

Dessuten synes jeg man bør være åpen for nye seksuelle gleder, selv om de høres litt sære ut og selv om man ikke umiddelbart tenner på det. Kanskje man blir overrasket.

Men akkurat denne fethisen ville jeg nok styrt unna dersom en partner hadde luftet forslaget.

Jada, jeg er klar over at det nå kan argumenteres med at jeg ikke vet hva jeg hadde gått glipp av, men det kan jeg leve med.

Parafili, ikke fetisj. :-O

ShitDiddelyDo

Parafili, ikke fetisj. :-O

Men hvor går grensen mellom fetish og sykdom? Er f.eks. wetsex en sykdom? Analsex? Noen vil påstå det. Jeg vil ikke påstå det. Begge deler er relativt vanlig.

I tilfellet over skal jeg dog påstå at også jeg tenker at fyren har minst en skrue løs, og det har ingenting med den nedbrente låven å gjøre. ;)

Gjest SMIRnøff

Men hvor går grensen mellom fetish og sykdom? Er f.eks. wetsex en sykdom? Analsex? Noen vil påstå det. Jeg vil ikke påstå det. Begge deler er relativt vanlig.

I tilfellet over skal jeg dog påstå at også jeg tenker at fyren har minst en skrue løs, og det har ingenting med den nedbrente låven å gjøre. ;)

Vel, fetisjisme er vel også regnet som sykdommer ifølge diagnosessystemene...

Forskjellen fetish/parafili ligger vel i at ved en fetish så er det bisse objekter knyttet til akten, mens ved en parafili så tenner en på unormale ting i seg selv... noe sånt. :-P

Gjest togli

''Det er mye merkelig "der ute", og hvem bestemmer hvor grensen går for hva som er litt rart og veldig rart? Hva med SM? Bleiefetish? Wetsex? etc.... ''

Alt dette du her nevner er i mine øyne sykt. Vi må slutte å tro at mennesker som driver med slikt er normale, for det er de ikke! De har i beste fall en personlighetsforstyrrelse.

Jeg vet for lite om dette til å si hva som er innenfor normalen eller ikke, men poenget er at man ikke kan straffe folk for å ha det du kaller personlighetsforstyrrelser...

Gjest togli

Enig med deg.

Jeg tror det skulle litt til for at jeg hadde greid å blanda kumøkk inn i mine seksuelle gleder, ja ;)

Uansett trenger man ikke å forstå alt..mye merkelig og uforståelig der ute :)

ShitDiddelyDo

Jeg tror det skulle litt til for at jeg hadde greid å blanda kumøkk inn i mine seksuelle gleder, ja ;)

Uansett trenger man ikke å forstå alt..mye merkelig og uforståelig der ute :)

Så lenge det ikke går utover noen får folk gjøre som de vil. Men i denne saken gikk det over styr med både låve og kuer. Kall meg gjerne prippen, men for min del synes jeg det går litt over styr når kuer brenner opp under akten. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...