Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

12

• meg__123!

11

• morsan

7

• Mrs D

5

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo

Sånt er jo ikke uskyldig! Dette er symptomer på at noe er riv ruskende galt oppe i topplokket hos denne mannen.

Tenner en på avføring er en rimelig sjuk.... Og pervers! Hadde jeg fått vite at en kamerat eller venninne av meg hadde tent på slikt, hadde jeg kuttet kontakten tvert.

Så hvis noen du kjenner drev med f.eks. wetsex ville du kuttet kontakten med dem?

Det synes jeg i så fall høres langt sykere ut enn wetsex.

Gjest Nickløsheletiden

Joda, og det må han selvsagt dømmes for - men her ser det ut som han ble straffa for fetishen...

Om han nå ikke hadde tent på det fjøset, så skal jo mannen uansett ha straff for å bedrive kumøkkrulling og fjøsonaring inne på en annen manns eiendom til stadighet.

Gjest togli

Om han nå ikke hadde tent på det fjøset, så skal jo mannen uansett ha straff for å bedrive kumøkkrulling og fjøsonaring inne på en annen manns eiendom til stadighet.

Ser den.. men han kan vel ikke straffes verre enn en som er blotter eller en som tar seg inn på annen manns område uten lov?

Annonse

Men jeg er ikke så sikker på at seksuelle preferanser nødvendigvis trenger behandling heller (så lenge de ikke går ut over noen)... Det er mye merkelig "der ute", og hvem bestemmer hvor grensen går for hva som er litt rart og veldig rart? Hva med SM? Bleiefetish? Wetsex? etc.... Rare seksuelle preferanser som ikke skader andre får vi bare respektere (det går an å ha respekt selv om man ikke forstår)..

Enig

Enig med deg.

Dessuten synes jeg man bør være åpen for nye seksuelle gleder, selv om de høres litt sære ut og selv om man ikke umiddelbart tenner på det. Kanskje man blir overrasket.

Men akkurat denne fethisen ville jeg nok styrt unna dersom en partner hadde luftet forslaget.

Jada, jeg er klar over at det nå kan argumenteres med at jeg ikke vet hva jeg hadde gått glipp av, men det kan jeg leve med.

''Men akkurat denne fethisen ville jeg nok styrt unna dersom en partner hadde luftet forslaget. ''

Denne, pluss noen til ;-)

Jeg er adskillig mer tolerant mht hva andre folk bedriver enn den jeg skal ha som livsledsager. ;-)

Gjest togli

''Men akkurat denne fethisen ville jeg nok styrt unna dersom en partner hadde luftet forslaget. ''

Jeg er adskillig mer tolerant mht hva andre folk bedriver enn den jeg skal ha som livsledsager. ;-)

''Jeg er adskillig mer tolerant mht hva andre folk bedriver enn den jeg skal ha som livsledsager. ;-)''

Tror jeg støtter den altså :P

For bonden er det vel et større problem at noen reker rundt på gården hans enn hva vedkommende gjør mens han er der? Og selvfølgelig er det ille at han setter fyr på fjøset sånn at dyr dør. Men det finnes verre avvik enn at folk ruller i møkk og onanerer, noe som i seg selv er mer uhygienisk enn plagsomt for andre. Feilen er jo at han gjør det på annen manns eiendom.

''For bonden er det vel et større problem at noen reker rundt på gården hans enn hva vedkommende gjør mens han er der? Og selvfølgelig er det ille at han setter fyr på fjøset sånn at dyr dør. Men det finnes verre avvik enn at folk ruller i møkk og onanerer, noe som i seg selv er mer uhygienisk enn plagsomt for andre. Feilen er jo at han gjør det på annen manns eiendom.''

Helt enig.

''26. februar ble mannen funnet av familiens 16 år gamle sønn, som så 41 åringen ute på jordet, rullet inn i møkk og gjørme, kun iført en sokk.''

Hadde han i det minste hatt anstendighet til å ha på seg begge sokkene ... :D

Kanskje var det parkameraten til denne soken?

http://antibloggeren.files.wordpress.com/2011/01/1010473366.jpg

ShitDiddelyDo

Jo, det er nok et par andre fetisher jeg også ville stilt meg noe tvilende til. ;)

Jeg husker denne kvinnen som var forelsket i et tre. Ordentlig forelsket i det, og kjærligheten var visstnok gjensidig. Det var det beste forholdet hun hadde vært i. Jeg tror vi diskuterte linken her inne.

Det er alltid kjipt å være i et forhold der du har grunn til å frykte at kona skal være utro med juletreet.

Annonse

Jo, det er nok et par andre fetisher jeg også ville stilt meg noe tvilende til. ;)

Jeg husker denne kvinnen som var forelsket i et tre. Ordentlig forelsket i det, og kjærligheten var visstnok gjensidig. Det var det beste forholdet hun hadde vært i. Jeg tror vi diskuterte linken her inne.

Det er alltid kjipt å være i et forhold der du har grunn til å frykte at kona skal være utro med juletreet.

D e t skapte rare bilder i hodet gitt! LOL

Jeg klarer ikke finne linken til denne jenta, men det var ganske spesiell lesning. Hun hadde et glimrende forhold til dette treet. Så vidt jeg forsto var det også seksuelt.

Det er mye rart der ute. :)

Det så har vi henne som mener at hun var gift med Berlinmuren...

http://oslopuls.aftenposten.no/?service=redirect&sourceid=2423885

ShitDiddelyDo

Det så har vi henne som mener at hun var gift med Berlinmuren...

http://oslopuls.aftenposten.no/?service=redirect&sourceid=2423885

Noen vil si mennesker som dette er splitter pine gale, men det er jo også litt hyggelige med sånne bygdeoriginaler. :)

Jeg lurer på hvordan sexlivet deres arter seg.

Gjest Kayia

Jeg klarer ikke finne linken til denne jenta, men det var ganske spesiell lesning. Hun hadde et glimrende forhold til dette treet. Så vidt jeg forsto var det også seksuelt.

Det er mye rart der ute. :)

Kanskje hun hadde malt det selv? ;-) http://humorlib.no/items/20051206/Blondine_lager_juletre_wm.jpg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...