Gå til innhold

Utrolig slemt hostevirus

Anbefalte innlegg

Er det bare familien min, eller? Vi har holdt på (barnebarn, mormor, far, mor, et vennepar) med en virus som begynner med litt knertete småhoste, ikke vondt i halsen, ikke snørr, men så siger det på med en hoste jeg aldri har kjent maken til. Hoster og hoster og hoster. Det er ikke kikhoste, vi kiker ikke og hadde det dessuten for et par år siden, bare.

Den holder til høyt oppe, rundt strupehodet, og det er vanskelig å få hostet opp noe. Ingen av oss har noe særlig feber, et par har ikke feber i det hele tatt. Men er slappe! Og noen dårlig mage. Mannen min holder på med annen omgang nå, venneparet har også begynt på ny frisk. Jeg fikk det for en uke siden og orker ikke annet enn bare å sitte og glo. Ikke lese, nesten. Bare tanken på at dette kan vare i flere uker gjør meg helt sprø.

Noen andre som har vært gjennom dette nå på vårvinteren? Bor i Oslo.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362497-utrolig-slemt-hostevirus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Høstløv

''Noen andre som har vært gjennom dette nå på vårvinteren? Bor i Oslo.''

Ja, vi har, men vi bor ikke i Oslo.

Mannen min har tredje omgang, han var syk og ble nesten frisk, gikk ut og ble dårlig igjen, gjorde det samme en gang til og ble mye verre enn før, vi tror han har pådratt seg kald lungebetennelse, han har vært syk i fire uker, og er ennå ikke frisk nok til å tørre å gå ut utover å kjøre en liten tur til butikken for å hamstre mat.

Jeg ble syk onsdag i siste uke og har ligget i sengen i 5-6 dager, er nå oppe men hoster fremdeles, det sitter i bronkiene, jeg er ennå ikke frisk på 10. dagen.

Vi er ikke så syke som vi har vært men rekonvalesensen går veldig langsomt.

God bedring!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...