Gjest CT resultater Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Takk for oppmuntring og støttende ord herfra :-) Var helt normale funn fra CT undersøkelsen. Yes,hjernen min er normal,ble glad nå :-) 0 Siter
Rith Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Hei! Så godt å høre! Godt det ble både en greit opplevelse av undersøkelsen og ikke minst positive resultater! Ha en fin dag. 0 Siter
Gjest winda Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Da jeg var på CT med hodet mitt fant de ingenting. Skal jeg tolke dette som om det er tomt "der inne"? 0 Siter
Gjest CT resultater Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Da jeg var på CT med hodet mitt fant de ingenting. Skal jeg tolke dette som om det er tomt "der inne"? Er nok tomt der da ja,hehe 0 Siter
Gjest CT resultater Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Hei! Så godt å høre! Godt det ble både en greit opplevelse av undersøkelsen og ikke minst positive resultater! Ha en fin dag. Tusen takk! Ha en fin dag 0 Siter
Gjest Høstløv Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Da jeg var på CT med hodet mitt fant de ingenting. Skal jeg tolke dette som om det er tomt "der inne"? Jeg var til MR caput og svaret var "ingen patologiske funn" dette tolket mannen min til at "det var ingenting der" ;-) 0 Siter
ekte nick Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Hei! Så godt å høre! Godt det ble både en greit opplevelse av undersøkelsen og ikke minst positive resultater! Ha en fin dag. Det riktige er vel at det var negative resultater, og at det var positivt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.