Gå til innhold

CT var ikke farlig

Anbefalte innlegg

Gjest CT resultater
Skrevet

Takk for oppmuntring og støttende ord herfra :-)

Var helt normale funn fra CT undersøkelsen. Yes,hjernen min er normal,ble glad nå :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Så godt å høre! Godt det ble både en greit opplevelse av undersøkelsen og ikke minst positive resultater! :)

Ha en fin dag. :)

Gjest winda
Skrevet

Da jeg var på CT med hodet mitt fant de ingenting. Skal jeg tolke dette som om det er tomt "der inne"? :)

Gjest CT resultater
Skrevet

Da jeg var på CT med hodet mitt fant de ingenting. Skal jeg tolke dette som om det er tomt "der inne"? :)

Er nok tomt der da ja,hehe :)

Gjest CT resultater
Skrevet

Hei!

Så godt å høre! Godt det ble både en greit opplevelse av undersøkelsen og ikke minst positive resultater! :)

Tusen takk! Ha en fin dag :)

Gjest Høstløv
Skrevet

Jeg var til MR caput og svaret var "ingen patologiske funn" dette tolket mannen min til at "det var ingenting der" ;-)

Skrevet

Hei!

Det riktige er vel at det var negative resultater, og at det var positivt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...