Gå til innhold

Stopp negative tanker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å stoppe negative tanker. Det vil jeg anbefale andre også eller noe så drastisk som å tenke positive tanker istendenfor. Vær takknemlig for det du tross alt har. Det man ikke kan gjøre noe med må man bare akseptere. Det finnes fordeler med det meste. Arne Næss mente man kunne alltid finne noe positivt. Når alt kommer til alt, er det kun du som kan forandre på din situasjon.

Skrevet

Bra! Det ligger mye i å snu på flisa

Begynn i det små og du vil få mer energi og motivasjon etterhvert!

Gjest Gåten
Skrevet

Klokt valg Enig i det,selv om det ikke alltid er like lett.

Gjest dvinia
Skrevet

Jeg gjorde det også, i forbindelse med hypnose og røykeslutt/vektkontroll. Fungerte veldig fint og jeg klarer nå å tenke positive tanker selv om jeg pålegger meg mange restriksjoner :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...