tjohei Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Jeg har begynt å stoppe negative tanker. Det vil jeg anbefale andre også eller noe så drastisk som å tenke positive tanker istendenfor. Vær takknemlig for det du tross alt har. Det man ikke kan gjøre noe med må man bare akseptere. Det finnes fordeler med det meste. Arne Næss mente man kunne alltid finne noe positivt. Når alt kommer til alt, er det kun du som kan forandre på din situasjon. 0 Siter
Gjest jermen Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Bra! Det ligger mye i å snu på flisa 0 Siter
tjohei Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Skrevet 26. mars 2011 Bra! Det ligger mye i å snu på flisa Begynn i det små og du vil få mer energi og motivasjon etterhvert! 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Klokt valg Enig i det,selv om det ikke alltid er like lett. 0 Siter
Gjest dvinia Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Jeg gjorde det også, i forbindelse med hypnose og røykeslutt/vektkontroll. Fungerte veldig fint og jeg klarer nå å tenke positive tanker selv om jeg pålegger meg mange restriksjoner 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.