Gå til innhold

tips til en liten oppmerksomhet til en venninne?

Anbefalte innlegg

En venninne av meg skal feire bursdag i dag. Det er ikke rundt år, men hun har samlet noen folk.

Vi er ikke så opptatt av å gi innpakkede gaver til bursdag når det ikke er rundt år. Det blir litt tilfeldig.

Har dere forslag til noe jeg kan gi som ikke bærer alt for stort preg av presang? Noe praktisk eller spiselig som det er ok å gi når som helst?

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Jeg føler at det blir en pengegaver, en måte å bytte penger på. Vil helst gi noe annet.

Jeg liker heller ikke gavekort, jeg hadde nok gått for en bok eller blomster. Paperback koster fra 79 til 99 kr på bokhandelen hvis du skal ha en ordentlig bok.

Jeg liker heller ikke gavekort, jeg hadde nok gått for en bok eller blomster. Paperback koster fra 79 til 99 kr på bokhandelen hvis du skal ha en ordentlig bok.

Jeg aner ikke hva hun liker å lese for noe. Om jeg legger ved byttelapp så blir det jo som et gavekort.

Er det noen eksklusive matvarer etc som kan være greit å gi? Oljer, etc?

Jeg aner ikke hva hun liker å lese for noe. Om jeg legger ved byttelapp så blir det jo som et gavekort.

Er det noen eksklusive matvarer etc som kan være greit å gi? Oljer, etc?

Jeg er glad i oster da hadde nok synes det var ok med en fin ost og så tror jeg at jeg hadde satt pris på en flaske med krydderolje fra en innvandrerforretning, hvitløk eller chiliolje f.eks. De er i så fine flasker også.

Jeg føler at det også blir et slags gavekort. Det er vanskelig å finne en bok hun vil lese hvis hun kan bytte den.

Jeg er glad i oster da hadde nok synes det var ok med en fin ost og så tror jeg at jeg hadde satt pris på en flaske med krydderolje fra en innvandrerforretning, hvitløk eller chiliolje f.eks. De er i så fine flasker også.

Vurderte faktisk krydderolje, men fikk litt lite tid. Vet ikke hvem som har sånne ting?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...