Gå til innhold

legene er blitt så unge....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

1

• jubalong70

1

• Katt-ja

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest SMIRnøff

Kjenner det der. Unge jyplinger. Ikke særlig tillitsvekkende....

Heldigvis er min fastlege litt eldre enn meg. :-)

Stoler faktisk mer på folk på min alder, de virker så mye mer interessert og engasjert... men de har selvsagt ikke like mye kunnskap/erfaring.

Annonse

Gjest Høstløv

Beklager at jeg ble litt sint da; hvis det er noe du _føler_ dette så stemmer det jo for deg... virket bare som du fremstilte det som den absolutte sannhet, eller noe...

Det er vanskelig å holde en diskusjon i gang med deg, for du avfeier alle forsøk på saklig argumentasjon uten i det hele tatt å forsøke å se tingene fra en annen synsvinkel enn din egen.

Jeg tror ikke jeg gidder å forsøke mer. Du er sikkert en intelligent fyr, men har en veldig snevert syn på tingene, synspunktene dine er preget av at du er ung og har liten erfaring i livet.

Ha det bra!

Gjest SMIRnøff

Det er vanskelig å holde en diskusjon i gang med deg, for du avfeier alle forsøk på saklig argumentasjon uten i det hele tatt å forsøke å se tingene fra en annen synsvinkel enn din egen.

Jeg tror ikke jeg gidder å forsøke mer. Du er sikkert en intelligent fyr, men har en veldig snevert syn på tingene, synspunktene dine er preget av at du er ung og har liten erfaring i livet.

Ha det bra!

''Det er vanskelig å holde en diskusjon i gang med deg, for du avfeier alle forsøk på saklig argumentasjon uten i det hele tatt å forsøke å se tingene fra en annen synsvinkel enn din egen.

Jeg tror ikke jeg gidder å forsøke mer. Du er sikkert en intelligent fyr, men har en veldig snevert syn på tingene, synspunktene dine er preget av at du er ung og har liten erfaring i livet.''

Kunne si nøyaktig det samme om deg.

Ha det bra!

Gjest Måtte bare

''Det er vanskelig å holde en diskusjon i gang med deg, for du avfeier alle forsøk på saklig argumentasjon uten i det hele tatt å forsøke å se tingene fra en annen synsvinkel enn din egen.

Jeg tror ikke jeg gidder å forsøke mer. Du er sikkert en intelligent fyr, men har en veldig snevert syn på tingene, synspunktene dine er preget av at du er ung og har liten erfaring i livet.''

Kunne si nøyaktig det samme om deg.

Ha det bra!

Når ble Høstløv en mann?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...