Gå til innhold

Google Chrome - favorittfaner på oppgavemeny

Anbefalte innlegg

Gjest disco Line

Jeg bruker Chrome og har lagret de favorittsidene jeg bruker med egne ikon-faner på oppgavemenyen på toppen. Dette er en kjempeløsning, men jeg lurer på om det er mulig lage to linjer med favoritt-faner. Noen som vet om det er mulig å få til dette?

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Hvis du ikke allerede har gjort det bør du gå under "verktøy", "mine ting", og der velge synkronisering.

Da trenger du aldri igjen å være redd for å miste bokmerker og alt du har gjort på nettet ved datakrasj, og du kan bruke dine bokmerker på alle pc-er med Chrome bare ved å logge på Google-kontoen din. Hvis du ikke har en sånn får du lage en.

Tror du kun kan ha en bokmerkelinje øverst, men det er bare å legge de du bruker mest synlig, og så ligger de andre hurtigbokmerkene under de to pilene ved siden av. Ser jeg har 18 stykker på toppen nå. Det burde holde for de fleste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...