Gjest jackiekennedy Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 har GAD gått på sobril 15*3 i nesten 4 år sammenhengende, sluttet i 8 måneder gr graviditet. og effexor 75mg ( sluttet med) begynt på zoloft i stedet, foreløpig 75mg, bruker også seroquel 100mg disse to går jeg på til daglig. Nå er jeg tilbake på "gjemme meg under bordet" stadiet. legen ville prøve rivotril, brukt 2mg*3 i tre uker nå, samt 15mg *3 sobril. jeg fungerer som et helt normalt menneske endelig. men tror legen min vil ta meg av sobril, er du enig med henne eller burde jeg fortsette kombinasjon rivotril og sobril når det faktisk virker så bra som det gjør.? 0 Siter
Gjest sats på et liv uten Skrevet 27. mars 2011 Skrevet 27. mars 2011 Benzo er noe drit uansett. Meningen er vel at de skal være en slags nødløsning, ikke noe man skal gå på over flere år... Uansett hva du tar er de avhengighetsskapende og effekten avtar raskt etter en viss periodes bruk. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. mars 2011 Skrevet 27. mars 2011 Jeg vil ikke anbefale en slik kombinasjon, ei heller bruk av Rivotril alene. Håper du er klar over at du ikke kan kjøre bil med disse dosene. 0 Siter
JackieKennedy Skrevet 27. mars 2011 Skrevet 27. mars 2011 Jeg vil ikke anbefale en slik kombinasjon, ei heller bruk av Rivotril alene. Håper du er klar over at du ikke kan kjøre bil med disse dosene. nå har alt blitt prøvd fra cipramil,seroquel,sobril, stesolid, efexor.zoloft og nå rivotril som endelig gir meg ett slags liv enn så lenge. jeg gir lappen på bilen med glede bort kan jeg få et normalt liv, finnes kollektiv så lenge en tørr og ut dra =), men enten opp på 2mg rivotril alene da eller opp drastisk på sobril? en av delene må jeg ha for angst,indre og ytre urøo. forslag ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.