Gå til innhold

rivotril og sobril samtidig når det viser seg og fungere akk som det skal,?

Anbefalte innlegg

Gjest jackiekennedy
Skrevet

har GAD gått på sobril 15*3 i nesten 4 år sammenhengende, sluttet i 8 måneder gr graviditet. og effexor 75mg ( sluttet med) begynt på zoloft i stedet, foreløpig 75mg, bruker også seroquel 100mg disse to går jeg på til daglig. Nå er jeg tilbake på "gjemme meg under bordet" stadiet. legen ville prøve rivotril, brukt 2mg*3 i tre uker nå, samt 15mg *3 sobril. jeg fungerer som et helt normalt menneske endelig. :) men tror legen min vil ta meg av sobril, er du enig med henne eller burde jeg fortsette kombinasjon rivotril og sobril når det faktisk virker så bra som det gjør.?

Gjest sats på et liv uten
Skrevet

Benzo er noe drit uansett. Meningen er vel at de skal være en slags nødløsning, ikke noe man skal gå på over flere år... Uansett hva du tar er de avhengighetsskapende og effekten avtar raskt etter en viss periodes bruk.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg vil ikke anbefale en slik kombinasjon, ei heller bruk av Rivotril alene.

Håper du er klar over at du ikke kan kjøre bil med disse dosene.

JackieKennedy
Skrevet

Jeg vil ikke anbefale en slik kombinasjon, ei heller bruk av Rivotril alene.

Håper du er klar over at du ikke kan kjøre bil med disse dosene.

nå har alt blitt prøvd fra cipramil,seroquel,sobril, stesolid, efexor.zoloft og nå rivotril som endelig gir meg ett slags liv enn så lenge. jeg gir lappen på bilen med glede bort kan jeg få et normalt liv, finnes kollektiv så lenge en tørr og ut dra =), men enten opp på 2mg rivotril alene da eller opp drastisk på sobril? en av delene må jeg ha for angst,indre og ytre urøo. forslag ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...