Gå til innhold

God kveld

Anbefalte innlegg

Gjest Gåten
Skrevet

Noen som tar seg litt alkohol i kveld?

Har drukket to cider,og syns det var så deilig :-)

Å slapper mer av nå. Ikke alltid det funker det,happy for at det funket nå.

Videoannonse
Annonse
Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Jeg drikker bare Pepsi max. Jeg er på fjellet nå og jeg kan love deg at de har fått i seg nok alkohol de i naboleiligheten ihvertfall. Huff, for en harrygjeng. Brøling og bråk og knusing av glass høres det ut for :-( Grrrrr!

Gjest Gåten
Skrevet

Jeg drikker bare Pepsi max. Jeg er på fjellet nå og jeg kan love deg at de har fått i seg nok alkohol de i naboleiligheten ihvertfall. Huff, for en harrygjeng. Brøling og bråk og knusing av glass høres det ut for :-( Grrrrr!

Uff,det er veldig kjedelig. Må kunne oppføre seg litt for det,er jo ikke gøy engang det der :(

Gjest Gåten
Skrevet

Selvmedisinering på gang?

Hehe,kan si det sånn :)

Life is good right now :)

Men oppfører meg respektabelt,bare så deilig å føle seg fri :-)

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Uff,det er veldig kjedelig. Må kunne oppføre seg litt for det,er jo ikke gøy engang det der :(

Jeg var borte nå for å høre om de kunne roe seg litt. Det var folk i 40-åra dette her. - Vi kan ikke roe oss nei, det kommer vi aaaldri til å gjørrra!

Herregud, for en rølpegjeng!

Skrevet

Sitter her med ett glass hvitvin. Og siden vi scoret ett mål har jeg slått meg skikkelig løs og fylt opp glasset på nytt.

Gjest Melis35
Skrevet

Neiiiii,men har lyst på en pinne hehe....men går på en antibiotika kur,så får drøye til neste helg :)))

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jeg var borte nå for å høre om de kunne roe seg litt. Det var folk i 40-åra dette her. - Vi kan ikke roe oss nei, det kommer vi aaaldri til å gjørrra!

Ring 02800 og hør om de kan hjelpe deg. ;-)

Hehe.

Jeg liker jo å plage andre. :-)

Gjest Melis35
Skrevet

Æsj...voksne folk som holder på slik er bare teit :( synd...

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Sitter her med ett glass hvitvin. Og siden vi scoret ett mål har jeg slått meg skikkelig løs og fylt opp glasset på nytt.

Huff... noe sier meg at du ikke bør se håndball. ;-)

Gjest Gåten
Skrevet

Ring politiet,men de kommer vel ikke. Men er pyton med fyll og bråk hele natta iallefall. Vi var på Gol på julebord for å kose oss,det var faen ikke mye kos. Naboene var i 100 hele natta lang,ringte vaktene og men de ga seg ikke. Slitsomt det når det skal være familiekos :(

Mista litt lysten på julebord for å si det slik,blir ikke der flere ganger.

Gjest Gåten
Skrevet

Hehe,kos deg :-)

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Ring 02800 og hør om de kan hjelpe deg. ;-)

Hehe.

Jeg liker jo å plage andre. :-)

Tror ikke det befinner seg noe politi oppå fjellet her. Blir nok et stykke å kjøre for dem da. Nei, jeg får bare prøver å lukke ørene:-)

Gjest Gåten
Skrevet

Neiiiii,men har lyst på en pinne hehe....men går på en antibiotika kur,så får drøye til neste helg :)))

Ja det må du da :-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ja, har drukket et par glass vin. Og fylte opp et halvt til...

Nyter kvelden. Vi hadde talgelys en times tid nylig, og småprater. Koselig.

Nå DOL'er jeg litt, før jeg avslutter kvelden med en film.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hehe,kan si det sånn :)

Life is good right now :)

Men oppfører meg respektabelt,bare så deilig å føle seg fri :-)

:-)

Merkelig at du liker alkohol så godt, når du hater medisiner så sterkt... alkohol er jo mye sterkere enn medisiner! :-O

Gjest Gåten
Skrevet

Ja, har drukket et par glass vin. Og fylte opp et halvt til...

Nyter kvelden. Vi hadde talgelys en times tid nylig, og småprater. Koselig.

Nå DOL'er jeg litt, før jeg avslutter kvelden med en film.

Så koselig :)

Tv film?

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Så koselig :)

Tv film?

Ja, det begynner nå- på¨TV Norge. :-)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Ja, det begynner nå- på¨TV Norge. :-)

Den har jeg sett, The Zodiac... den er meget, meget bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...