Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

shit nå ble jeg redd! har dere opplevd å bli så svimmel at dere ikke klarer å gå ! jeg bare falt bakover nå.

hva er det som skjer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ha fått et blodtrykksfall? Reiste du deg brått opp eller var du allerede oppe og gikk da du ble svimmel?

Skrevet

Kan du ha fått et blodtrykksfall? Reiste du deg brått opp eller var du allerede oppe og gikk da du ble svimmel?

ja jeg reiste jeg fort opp men nå er det som jeg svaier enda jeg sitter stille

shit, dette er skikkelig ekkelt!

Skrevet

ja jeg reiste jeg fort opp men nå er det som jeg svaier enda jeg sitter stille

shit, dette er skikkelig ekkelt!

Tror jeg ville gått og lagt meg og satset på at symptomene var borte igjen i morgen tidlig.

Skrevet

Tror jeg ville gått og lagt meg og satset på at symptomene var borte igjen i morgen tidlig.

ja jeg håper virkelig det. det er andre gang dette skjer. Ramlet bakover, helt plutselig. bena er som bly. Hypokonder som jeg er. I alle dager, hva skjer?

Skrevet

ja jeg håper virkelig det. det er andre gang dette skjer. Ramlet bakover, helt plutselig. bena er som bly. Hypokonder som jeg er. I alle dager, hva skjer?

Har det skjedd også før du fikk den nervestimulatoren?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er ikke noen ekspert, men er du stiv i nakke/skuldre?

Jeg pleier å få svimmelhetsanfall ved reisning om høsten. Kun når jeg reiser meg litt fort. Det var et par ganger for et par år siden der det faktisk uroet meg, og jeg var nære på å gå i bakken. Jeg begynte å tøye ut i nakke og skuldre (de var stive), og det fungerte.

Dette skjer av en eller annen grunn kun om høsten, så jeg skylder på mørketida. Den resulterer i at jeg blir stiv i nakken.

Skrevet

Jeg pleier å få svimmelhetsanfall ved reisning om høsten. Kun når jeg reiser meg litt fort. Det var et par ganger for et par år siden der det faktisk uroet meg, og jeg var nære på å gå i bakken. Jeg begynte å tøye ut i nakke og skuldre (de var stive), og det fungerte.

Dette skjer av en eller annen grunn kun om høsten, så jeg skylder på mørketida. Den resulterer i at jeg blir stiv i nakken.

dette er mer enn svimmelhetsanfall jeg klarer nesten ikke å sitte. det er som om armene mine har mistet helt kraft

Gjest SMIRnøff
Skrevet

dette er mer enn svimmelhetsanfall jeg klarer nesten ikke å sitte. det er som om armene mine har mistet helt kraft

Få noen til å kjøre deg til legevakta, det ville jeg gjort...

Skrevet

Få noen til å kjøre deg til legevakta, det ville jeg gjort...

jeg klarernikke å komme meg ned trappa

Skrevet

Forresten, sliter du psykisk?

ja men dette kom som lyn

Gjest Legesak!
Skrevet

Kom deg til lege snarest!

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Høres ganske alvorlig ut spør du meg...

Du får ringe til legevakten, og høre hva de sier. Du kan jo forhøre deg over telefon.

Skrevet

Kom deg til lege snarest!

ingen svarer på legevakta

candyqueen_83
Skrevet

''Jeg pleier å få svimmelhetsanfall ved reisning om høsten''

Haha!

candyqueen_83
Skrevet

Men du har følelse i beina selv om de føles tunge? Hadde tatt en telefon til legevakta jeg. Prøv igjen om dem ikke svarer.

Skrevet

Høres ganske alvorlig ut spør du meg...

Du får ringe til legevakten, og høre hva de sier. Du kan jo forhøre deg over telefon.

har ringt nå

Skrevet

Men du har følelse i beina selv om de føles tunge? Hadde tatt en telefon til legevakta jeg. Prøv igjen om dem ikke svarer.

de svarer nå

Skrevet

Sikker på at det ikke er svineinfluensa, nå har jeg hørt om flere som har hatt samme symptomer og det går kjapt over.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...