Spenol(1) Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 shit nå ble jeg redd! har dere opplevd å bli så svimmel at dere ikke klarer å gå ! jeg bare falt bakover nå. hva er det som skjer? 0 Siter
frosken Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Kan du ha fått et blodtrykksfall? Reiste du deg brått opp eller var du allerede oppe og gikk da du ble svimmel? 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Skrevet 26. mars 2011 Kan du ha fått et blodtrykksfall? Reiste du deg brått opp eller var du allerede oppe og gikk da du ble svimmel? ja jeg reiste jeg fort opp men nå er det som jeg svaier enda jeg sitter stille shit, dette er skikkelig ekkelt! 0 Siter
frosken Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 ja jeg reiste jeg fort opp men nå er det som jeg svaier enda jeg sitter stille shit, dette er skikkelig ekkelt! Tror jeg ville gått og lagt meg og satset på at symptomene var borte igjen i morgen tidlig. 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Skrevet 26. mars 2011 Tror jeg ville gått og lagt meg og satset på at symptomene var borte igjen i morgen tidlig. ja jeg håper virkelig det. det er andre gang dette skjer. Ramlet bakover, helt plutselig. bena er som bly. Hypokonder som jeg er. I alle dager, hva skjer? 0 Siter
frosken Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 ja jeg håper virkelig det. det er andre gang dette skjer. Ramlet bakover, helt plutselig. bena er som bly. Hypokonder som jeg er. I alle dager, hva skjer? Har det skjedd også før du fikk den nervestimulatoren? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 ja jeg håper virkelig det. det er andre gang dette skjer. Ramlet bakover, helt plutselig. bena er som bly. Hypokonder som jeg er. I alle dager, hva skjer? Jeg er ikke noen ekspert, men er du stiv i nakke/skuldre? Jeg pleier å få svimmelhetsanfall ved reisning om høsten. Kun når jeg reiser meg litt fort. Det var et par ganger for et par år siden der det faktisk uroet meg, og jeg var nære på å gå i bakken. Jeg begynte å tøye ut i nakke og skuldre (de var stive), og det fungerte. Dette skjer av en eller annen grunn kun om høsten, så jeg skylder på mørketida. Den resulterer i at jeg blir stiv i nakken. 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Skrevet 26. mars 2011 Jeg er ikke noen ekspert, men er du stiv i nakke/skuldre? Jeg pleier å få svimmelhetsanfall ved reisning om høsten. Kun når jeg reiser meg litt fort. Det var et par ganger for et par år siden der det faktisk uroet meg, og jeg var nære på å gå i bakken. Jeg begynte å tøye ut i nakke og skuldre (de var stive), og det fungerte. Dette skjer av en eller annen grunn kun om høsten, så jeg skylder på mørketida. Den resulterer i at jeg blir stiv i nakken. dette er mer enn svimmelhetsanfall jeg klarer nesten ikke å sitte. det er som om armene mine har mistet helt kraft 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 dette er mer enn svimmelhetsanfall jeg klarer nesten ikke å sitte. det er som om armene mine har mistet helt kraft Få noen til å kjøre deg til legevakta, det ville jeg gjort... 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Skrevet 26. mars 2011 Få noen til å kjøre deg til legevakta, det ville jeg gjort... jeg klarernikke å komme meg ned trappa 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Skrevet 26. mars 2011 Forresten, sliter du psykisk? ja men dette kom som lyn 0 Siter
Gjest Legesak! Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 jeg klarernikke å komme meg ned trappa Kom deg til lege snarest! 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 jeg klarernikke å komme meg ned trappa Høres ganske alvorlig ut spør du meg... Du får ringe til legevakten, og høre hva de sier. Du kan jo forhøre deg over telefon. 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Skrevet 26. mars 2011 Kom deg til lege snarest! ingen svarer på legevakta 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Jeg er ikke noen ekspert, men er du stiv i nakke/skuldre? Jeg pleier å få svimmelhetsanfall ved reisning om høsten. Kun når jeg reiser meg litt fort. Det var et par ganger for et par år siden der det faktisk uroet meg, og jeg var nære på å gå i bakken. Jeg begynte å tøye ut i nakke og skuldre (de var stive), og det fungerte. Dette skjer av en eller annen grunn kun om høsten, så jeg skylder på mørketida. Den resulterer i at jeg blir stiv i nakken. ''Jeg pleier å få svimmelhetsanfall ved reisning om høsten'' Haha! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Men du har følelse i beina selv om de føles tunge? Hadde tatt en telefon til legevakta jeg. Prøv igjen om dem ikke svarer. 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Skrevet 26. mars 2011 Høres ganske alvorlig ut spør du meg... Du får ringe til legevakten, og høre hva de sier. Du kan jo forhøre deg over telefon. har ringt nå 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Skrevet 26. mars 2011 Men du har følelse i beina selv om de føles tunge? Hadde tatt en telefon til legevakta jeg. Prøv igjen om dem ikke svarer. de svarer nå 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. mars 2011 Skrevet 27. mars 2011 Sikker på at det ikke er svineinfluensa, nå har jeg hørt om flere som har hatt samme symptomer og det går kjapt over. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.