Gå til innhold

Har noen vært i Hellas eller Tyrkia i april?

Anbefalte innlegg

Gjest klarksn

Har muligens tenkt å dra en liten uke til enten Hellas eller Tyrkia 23. april. Er det noen som har vært på den årstiden og kan si noe om stabilitet av været, hvor mange grader ovs. Er det badetemp. slik at min jente på 11 år kan bade?

Takknemlig for svar

Fortsetter under...

Jeg har vært i Hellas på den tiden. Det var fint vær om dagen, vi kunne gå på stranda og ble brune og badet litt. Men det var kjempekaldt på rommet og på kvelden. Husker vi slåss om den tjukke genseren min om kvelden, jeg tror nesten jeg hadde tatt med dynejakke og jeg brukte tights under dongrybuksa. Og sov med masse klær om natte for det tynne ullteppe hjalp ingenting.

Hvis dere får rom med aircondition kan den brukes som varmovn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...