Gjest singel og bipolar Skrevet 27. mars 2011 Skrevet 27. mars 2011 Lurer på hvor tidlig jeg bør si noe om min diagnose. Jeg er singel og ønsker meg kjæreste som alle andre. Føler at diagnosen er en klamp om foten når jeg møter nye og vil helst slippe å si noe om det. Er dette dumt? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. mars 2011 Skrevet 27. mars 2011 Før eller siden må en fortelle om det. Jeg synes en skal være sikker på at det er "noe alvorlig" i forholdet før en snakker om slike ting. 0 Siter
Gjest Uneolene Skrevet 31. mars 2011 Skrevet 31. mars 2011 Før eller siden må en fortelle om det. Jeg synes en skal være sikker på at det er "noe alvorlig" i forholdet før en snakker om slike ting. "jeg synes en skal være sikker på at det er "noe alvorlig" i forholdet før en snakker om slike ting" Hvorfor det? Jeg ville ihvertfall ha visst om kjæresten min var bipolar FØR forholdet evt ble alvorlig.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.