Gå til innhold

flere som venter på våren?

Anbefalte innlegg

Jeg venter, med lengsel. Syns denne vinteren har vært lang og kald. Senest i går trodde jeg at nå kom våren, plussgrader og strålende sol. Begynte å planlegge beskjæring av epletrærne, og omlegging av hagen. Dro opp høytrykkspyleren for å spyle takterassen. Og i dag våknet jeg til strålende sol. Tok en kaffe på senga og spiste frokost. Så begynte det å skye over, og nå sitter jeg i stua med fyr i ovnen, og snøvær ute. Skikkelig svære, digre snøfiller, og det er alt ett tynt lag på bakken, her hvor det nå endelig !!! var blitt isfritt. Kan bli i dårlig humør av mindre. ÆSJ, sur, sur, sur .........

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362541-flere-som-venter-p%C3%A5-v%C3%A5ren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prust

Ja, nå er jeg i vårstemning!

Var på skitur både lørdag og søndag, men da vi kom hjem i går, gikk jeg rett ut i hagen og begynte å beskjære busker. Deilig å se tulipanene begynne å titte opp av jorda og se hvordan hagen begynner å våkne til liv etter en lang vinter!

Men Forsythiabusken min forstår jeg aldri meg på. Det er merkelige greiner som vokser i alle retninger. Hvordan i all verden skal den klippes? Den skal vel beskjæres etter blomstring. Vet at den blomstrer på andreårsgreiner.

Annonse

Gjest Nickløsheletiden

Jeg synes vinteren har vært kjempefin og jeg synes jeg har fått maksimalt ut av den i år, så jeg er fornøyd. Men dette var siste helga på fjellet. Har hatt fint vær hver eneste fjellhelg. Nå skal ski og skiklær pakkes bort, terassen vaskes og hagemøblene frem. Jeg er klar for våren :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...