Gå til innhold

Blir så frustrert over Afghanistan..

Anbefalte innlegg

NRK 2.. de selger jentene sine.. for sauer.. Men ingen ville solgt en sau. Og så alle forklaringene på hvorfor det "må" være slik.

Jeg får lyst til å SKRIKE til dem. Måtte karma ta alle kvinner fra de elendige tradisjonsfreakene så de fikk gifte seg med de =#(/¤&¤)? SAUENE sine istedet!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362555-blir-s%C3%A5-frustrert-over-afghanistan/
Del på andre sider

Fortsetter under...

''de viser ganske hegftige dokumenterer for tiden synes jeg''

skal det være negativt?

Nei, hvis jeg hadde synes det så hadde jeg ikke sett på. Jeg liker at de viser virkeligheten slik den oppleves for de som bor der. Men jeg vet om folk som ikke orker å se på og det er jo synd.

Nei, hvis jeg hadde synes det så hadde jeg ikke sett på. Jeg liker at de viser virkeligheten slik den oppleves for de som bor der. Men jeg vet om folk som ikke orker å se på og det er jo synd.

Jeg for eksempel.. jeg blir helt dårlig av at man ikke får gjort noe. Jeg må zappe over til tegnefilm eller noe for jeg blir liggende våken om natta.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...