Gå til innhold

Trenger virkelig tips til 40 årsgave

Anbefalte innlegg

Gjest kona uten gave foreløpig
Skrevet

Mannen min ønsker seg ingenting til bursdagen. Vi har jo også forsåvidt alt, så det er vanskelig å vite hva man skal slå inn på.

Ikke har han noen spesielle interesser heller.

Har du noen gode forslag?

Hvor mye bør man legge i gaven? Hva forventes fra fruen og barna til en 40 årsdag?

Gjest med ryanair er det ikke så gæli
Skrevet

Jeg gav min en reise, vi reiste bort en helg uten unger :))

Skrevet

Vi ga pappa'n/mannen en dag med seilfly.

Opplegg med dagskurs og flytur med instruktør.

Skrevet

Ny klokke! Det får de aldri nok av. Blir det samme som et smykke til kvinnene :o) Mannen min har mange tøffe klokker, og elsker det!

Gjest Modern77
Skrevet

Ny klokke! Det får de aldri nok av. Blir det samme som et smykke til kvinnene :o) Mannen min har mange tøffe klokker, og elsker det!

Det er bare tull, mannen min bruker aldri klokke, jeg trodde ikke han hadde og hadde tenkt å gi han en gang, men så viste det seg at han hadde en råflott og dyr klokke han aldri brukte. Og nei, han ville absolutt ikke ha flere.

Gjest prust
Skrevet

Det er bare tull, mannen min bruker aldri klokke, jeg trodde ikke han hadde og hadde tenkt å gi han en gang, men så viste det seg at han hadde en råflott og dyr klokke han aldri brukte. Og nei, han ville absolutt ikke ha flere.

Mannen min bruker heller aldri klokke. Ikke jeg heller. Så å få en rådyr klokke hadde jeg syntes var sløsing...

Ville mye heller hatt en reise.

Gjest prust
Skrevet

Jeg fikk en reise av mannen min og ungene til 40 års dagen nå i vinter. Vi skal til Frankrike til sommeren :-)

Neste år fyller mannen min 40, og jeg vet ikke hva han skal få. Mulig at jeg klekker ut en spennende reise til ham også, men jeg vet ikke helt.

Gjest prust
Skrevet

Vi ga pappa'n/mannen en dag med seilfly.

Opplegg med dagskurs og flytur med instruktør.

Det hørtes gøy ut!

Gjest Modern77
Skrevet

Mannen min bruker heller aldri klokke. Ikke jeg heller. Så å få en rådyr klokke hadde jeg syntes var sløsing...

Ville mye heller hatt en reise.

Bruker ikke klokke jeg heller :-)

Men hvis jeg fikk en veldig fin klokke som kunne brukes til de fleste anledninger og som var behagelig å ha på så kunne jeg jo tenkt meg en, men har liksom ikke funnet den perfekte klokke ennå :-)

Reise ja... kunne tenkt meg f.eks. Spaopphold eller noe i den dur.

Kanskje en langweekend på Alexandria i Loen :-)

Skrevet

Det hørtes gøy ut!

Han syntes det var veldig morsomt, men ble litt flysyk, så det ble med den ene kursdagen. Tror han fikk med seg to opptrekk.

Gjest Hulderen
Skrevet

Liker han dippedutter så gi ham iPad2 eller iPhone4. Det vil si, iPhone5 kommer vel til sommeren, så kanskje et gavekort på den?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...