Gjest bip eller ADHD? Skrevet 27. mars 2011 Skrevet 27. mars 2011 Jeg har fått diagnosen bipolar lidelse. Men når jeg kjenner igjen beskrivelser av ADHD, så kjenner jeg meg veldig godt igjen. Lamictal har dempet hypomanien og jeg har blitt roligere. Men kan jeg ha ADHD i tillegg? Kan lamictal også hjelpe for en som har ADHD som diagnose? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. mars 2011 Skrevet 28. mars 2011 Det er holdepunkter for at Lamictal hjelper også på ADHD. 0 Siter
Gjest bip eller ADHD? Skrevet 28. mars 2011 Skrevet 28. mars 2011 Det er holdepunkter for at Lamictal hjelper også på ADHD. Vet du hvor mange bipolare det er som også har ADHD? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 28. mars 2011 Skrevet 28. mars 2011 Vet du hvor mange bipolare det er som også har ADHD? Prevalens brukes ikke diagnostisk. :-P 0 Siter
Gjest Lurer på om Seroquel demper "motoren" Skrevet 28. mars 2011 Skrevet 28. mars 2011 Lamictal hjelper på meg. Depresjonen. Jeg har diagnosen bipolar 2.,,men har aldri hatt noen hypomanier. Men svingninger, indre "motor", kronisk søvnvansker, impulsivitet..og mye annet som hører inn under ADHD.. En sønn er diagostisert ADHD og en datter kommer nok til å bli det... Så jeg vil be om ny utredning.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.