tonie Skrevet 28. mars 2011 Skrevet 28. mars 2011 http://lillevinkelsko.no/jeffrey-campbell-lita00-sort-p-7572.html Jeg må bare si det. Det er de styggeste skoene jeg noen gang har sett. Jøssenavn da, man kan ikke gå i sånt? Det ser jo ut som tøffe Tøflus afrikanske fetter. 0 Siter
frosken Skrevet 28. mars 2011 Skrevet 28. mars 2011 Du begynner å bli gammel, tonie. Varianter av den typen sko er visstnok svært populære blant de ungdommene jeg omgås, dvs. de som er under 20 . 0 Siter
tonie Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Skrevet 28. mars 2011 Du begynner å bli gammel, tonie. Varianter av den typen sko er visstnok svært populære blant de ungdommene jeg omgås, dvs. de som er under 20 . De er jo unnskyldt pga forbigående sinnsforvirring da. Men ja, jeg begynner visst å bli gammel:) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 28. mars 2011 Skrevet 28. mars 2011 Hehe du begynner å dra på årene tror jeg tonie ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 28. mars 2011 Skrevet 28. mars 2011 Err'u blitt gammal, eller? Platå og høy hæl er faktisk ganske kledelig. Men har sett mange penere eksempler enne dette - vet at de drar overlæret ned under sålen ser jo føttene klumpete og gigantiske ut. 0 Siter
tonie Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Skrevet 28. mars 2011 Hehe du begynner å dra på årene tror jeg tonie ;-) Helt klart, men blind er jeg ikke. Jeg tror du kommer til å være enig med meg om et par år, poppins;) 0 Siter
tonie Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Skrevet 28. mars 2011 Err'u blitt gammal, eller? Platå og høy hæl er faktisk ganske kledelig. Men har sett mange penere eksempler enne dette - vet at de drar overlæret ned under sålen ser jo føttene klumpete og gigantiske ut. De er grusomme. Greit på Lady Gaga, men det burde stoppet der. Normale platåsko kan til og med jeg like. Kanskje. Noen av dem i alle fall;) 0 Siter
Gjest Høstløv Skrevet 28. mars 2011 Skrevet 28. mars 2011 Jeg synes slike sko er kule, sådanne var også moderne i min ungdom og jeg digget dem. 0 Siter
tonie Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Skrevet 28. mars 2011 Jeg synes slike sko er kule, sådanne var også moderne i min ungdom og jeg digget dem. Usj og pføy. 0 Siter
tonie Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Skrevet 28. mars 2011 Fine de - knallfin hæl Hælen er ganske ok, ja. Den liker jeg også Men resten.....Det ser jo ut som en eneste klump der foran. Ikke mye elegant...? 0 Siter
Gjest Høstløv Skrevet 28. mars 2011 Skrevet 28. mars 2011 Usj og pføy. Jeg skal være enig i at akkurat dette paret ser litt klumpete ut, men platåsko er digge. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 28. mars 2011 Skrevet 28. mars 2011 Hælen er ganske ok, ja. Den liker jeg også Men resten.....Det ser jo ut som en eneste klump der foran. Ikke mye elegant...? Hehe, det tar litt tid å venne seg til nye uttrykk. På sensommeren er du der tonie - endog kanskje ikke med vanvittige 13,5 cm hæl da? ;-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 28. mars 2011 Skrevet 28. mars 2011 Helt klart, men blind er jeg ikke. Jeg tror du kommer til å være enig med meg om et par år, poppins;) Jeg sier ikke at jeg synes de er superfine selv, men de ser rarere ut på bildet enn i virkerligheten.. http://www.chictopia.com/photo/show/394195-update+that+LBD-jeffrey-campell-shoes De har i hvert fall veldig moderne ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 28. mars 2011 Skrevet 28. mars 2011 Hehe, det tar litt tid å venne seg til nye uttrykk. På sensommeren er du der tonie - endog kanskje ikke med vanvittige 13,5 cm hæl da? ;-) 13,5 er ikke så vannvittig når du har tre-fire cm. platå foran, da blir ikke vinkelen for foten mer som på en 8 cm. hæl. Men uansett høyt å falle ned fra da - stakkars ankler.... 0 Siter
tonie Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Skrevet 28. mars 2011 Hehe, det tar litt tid å venne seg til nye uttrykk. På sensommeren er du der tonie - endog kanskje ikke med vanvittige 13,5 cm hæl da? ;-) Aldri, og når jeg sier aldri så mener jeg det. De er jo plain ugly. Ser ut som dyrehover, synes jeg. Av og til er det greit at noen sier det som det er. Jeg regner med at dere om ikke så altfor lenge er like flaue over å ha gått i disse som dere er over å ha gått i gigantiske Buffalosko. Jeg stod over dem også jeg, og hadde jeg rett? Hah! 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 28. mars 2011 Skrevet 28. mars 2011 Aldri, og når jeg sier aldri så mener jeg det. De er jo plain ugly. Ser ut som dyrehover, synes jeg. Av og til er det greit at noen sier det som det er. Jeg regner med at dere om ikke så altfor lenge er like flaue over å ha gått i disse som dere er over å ha gått i gigantiske Buffalosko. Jeg stod over dem også jeg, og hadde jeg rett? Hah! Nei man skal ikke hive seg på alle bølger og jeg lot også jr ta seg av Buffalo'ene (hans var fine da). Det var forsåvidt jr og jeg komfortable med... ;-) 0 Siter
nick Skrevet 28. mars 2011 Skrevet 28. mars 2011 De ser jævlige ut, men jeg må spørre, har du et par sko med lang tupp i garderoben? Sånne klovnesko som gjør at foten ser dobbelt så lang ut? De er de verste kreasjonene jeg ser på dameføtter. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 28. mars 2011 Skrevet 28. mars 2011 Nei man skal ikke hive seg på alle bølger og jeg lot også jr ta seg av Buffalo'ene (hans var fine da). Det var forsåvidt jr og jeg komfortable med... ;-) Å, som jeg savner Buffalo-skoene mine. Skulle gjerne brukt dem nå også, men det er vel ikke helt in.. ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 28. mars 2011 Skrevet 28. mars 2011 Å, som jeg savner Buffalo-skoene mine. Skulle gjerne brukt dem nå også, men det er vel ikke helt in.. ) Gosh, sånne Buffalo "joggesko" med platå var ufattelig stygge! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.