Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

16

• morsan

12

• Mary Poppins

5

• candyqueen_83

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du begynner å bli gammel, tonie. Varianter av den typen sko er visstnok svært populære blant de ungdommene jeg omgås, dvs. de som er under 20 .

Skrevet

Du begynner å bli gammel, tonie. Varianter av den typen sko er visstnok svært populære blant de ungdommene jeg omgås, dvs. de som er under 20 .

De er jo unnskyldt pga forbigående sinnsforvirring da. Men ja, jeg begynner visst å bli gammel:)

Mary Poppins
Skrevet

Hehe du begynner å dra på årene tror jeg tonie ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Err'u blitt gammal, eller?

Platå og høy hæl er faktisk ganske kledelig. Men har sett mange penere eksempler enne dette - vet at de drar overlæret ned under sålen ser jo føttene klumpete og gigantiske ut.

Skrevet

Hehe du begynner å dra på årene tror jeg tonie ;-)

Helt klart, men blind er jeg ikke. Jeg tror du kommer til å være enig med meg om et par år, poppins;)

Skrevet

Err'u blitt gammal, eller?

Platå og høy hæl er faktisk ganske kledelig. Men har sett mange penere eksempler enne dette - vet at de drar overlæret ned under sålen ser jo føttene klumpete og gigantiske ut.

De er grusomme. Greit på Lady Gaga, men det burde stoppet der. Normale platåsko kan til og med jeg like. Kanskje. Noen av dem i alle fall;)

Gjest Høstløv
Skrevet

Jeg synes slike sko er kule, sådanne var også moderne i min ungdom og jeg digget dem.

Skrevet

Jeg synes slike sko er kule, sådanne var også moderne i min ungdom og jeg digget dem.

Usj og pføy.

Skrevet

Fine de - knallfin hæl :)

Hælen er ganske ok, ja. Den liker jeg også:) Men resten.....Det ser jo ut som en eneste klump der foran. Ikke mye elegant...?

Gjest Høstløv
Skrevet

Usj og pføy.

Jeg skal være enig i at akkurat dette paret ser litt klumpete ut, men platåsko er digge.

Gjest Kayia
Skrevet

Hælen er ganske ok, ja. Den liker jeg også:) Men resten.....Det ser jo ut som en eneste klump der foran. Ikke mye elegant...?

Hehe, det tar litt tid å venne seg til nye uttrykk. På sensommeren er du der tonie - endog kanskje ikke med vanvittige 13,5 cm hæl da? ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe, det tar litt tid å venne seg til nye uttrykk. På sensommeren er du der tonie - endog kanskje ikke med vanvittige 13,5 cm hæl da? ;-)

13,5 er ikke så vannvittig når du har tre-fire cm. platå foran, da blir ikke vinkelen for foten mer som på en 8 cm. hæl.

Men uansett høyt å falle ned fra da - stakkars ankler....

Skrevet

Aldri, og når jeg sier aldri så mener jeg det. De er jo plain ugly. Ser ut som dyrehover, synes jeg. Av og til er det greit at noen sier det som det er. Jeg regner med at dere om ikke så altfor lenge er like flaue over å ha gått i disse som dere er over å ha gått i gigantiske Buffalosko. Jeg stod over dem også jeg, og hadde jeg rett? Hah! ;)

Gjest Kayia
Skrevet

Aldri, og når jeg sier aldri så mener jeg det. De er jo plain ugly. Ser ut som dyrehover, synes jeg. Av og til er det greit at noen sier det som det er. Jeg regner med at dere om ikke så altfor lenge er like flaue over å ha gått i disse som dere er over å ha gått i gigantiske Buffalosko. Jeg stod over dem også jeg, og hadde jeg rett? Hah! ;)

Nei man skal ikke hive seg på alle bølger og jeg lot også jr ta seg av Buffalo'ene (hans var fine da). Det var forsåvidt jr og jeg komfortable med... ;-)

Skrevet

De ser jævlige ut, men jeg må spørre, har du et par sko med lang tupp i garderoben? Sånne klovnesko som gjør at foten ser dobbelt så lang ut? De er de verste kreasjonene jeg ser på dameføtter.

candyqueen_83
Skrevet

Nei man skal ikke hive seg på alle bølger og jeg lot også jr ta seg av Buffalo'ene (hans var fine da). Det var forsåvidt jr og jeg komfortable med... ;-)

Å, som jeg savner Buffalo-skoene mine. Skulle gjerne brukt dem nå også, men det er vel ikke helt in.. :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Å, som jeg savner Buffalo-skoene mine. Skulle gjerne brukt dem nå også, men det er vel ikke helt in.. :o)

Gosh, sånne Buffalo "joggesko" med platå var ufattelig stygge!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...