Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De sa det på radioen nettopp.

Ikke uventet, men vemodig likevel, syns jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm. Hun trodde jo hun skulle leve til 17.mai. Det var synd.

Gjest Kayia
Skrevet

Enig. Hun var jo en voksen dame, men hun var på et vis udødelig. Flott dame! Det ble ikke 17. mai-feiring på henne da, som hun proklamerte på nyttårsaften :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Av en eller annen grunn synes jeg det er skikkelig trist, tross alder og liv hun har levd. En fin dame.

candyqueen_83
Skrevet

Trist å lese selv om det ikke var så uventet.

Skrevet

Trist å lese selv om det ikke var så uventet.

Oi. Så uvirkelig. Hun var liksom evig.

Gjest Jacoba
Skrevet

Så fikk hun rett til slutt :-(

Trist er det.

Skrevet

jøss nå skvatt jeg ! trist. Tror dere at hun får begraevelse på statens regning?

Skrevet

jøss nå skvatt jeg ! trist. Tror dere at hun får begraevelse på statens regning?

Ja, hun får det.

Skrevet

Der gikk den siste store da, jeg synes det var kjempetrist å høre. Hun har vært der bestandig.

Skrevet

Der gikk den siste store da, jeg synes det var kjempetrist å høre. Hun har vært der bestandig.

Ja ikke sant, hun er liksom en del av livene våre, hun. Oss som har levet en stund.

Skrevet

Ja ikke sant, hun er liksom en del av livene våre, hun. Oss som har levet en stund.

Det var nesten som hun var et litt fjernt familiemedlem. Du skjønner sikkert hva meg mener.

Skrevet

Trist, men som du sier - ikke uventet. Nå er det vel ikke mange igjen av de store?

Skrevet

Trist, men som du sier - ikke uventet. Nå er det vel ikke mange igjen av de store?

Er det noen igjen da? Jeg tror jeg har tenkt hele tiden at hun og Per Aabel var de største.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...