Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så fikk hun rett til slutt :-(

Trist er det.

''Så fikk hun rett til slutt :-(''

Akkurat det var vel ingen overraskelse? Enklere spådom finnes vel neppe?

RIP, Wenche!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fikk hun rett til slutt :-(

Trist er det.

Pussig nok får man rett til slutt uansett når det gjelder døden... Hun var 93 så det var vel ikke en spesielt vanskelig spådom...

(Beklager å tulle i denne tråden, men jeg klarte ikke å la være...)

Gjest Jacoba
Skrevet

Akkurat det var vel ingen overraskelse? Enklere spådom finnes vel neppe?

RIP, Wenche!

Jeg syntes ikke jeg kunne sette inn et smilefjes, skjønner du.

Gjest Jacoba
Skrevet

Pussig nok får man rett til slutt uansett når det gjelder døden... Hun var 93 så det var vel ikke en spesielt vanskelig spådom...

(Beklager å tulle i denne tråden, men jeg klarte ikke å la være...)

Synes ikke det var passende av deg. Min kommentar var selvsagt ironisk ment, men jeg ville ikke sette inn et smilefjes og - nettopp - tulle. Så pass på deg selv.

Skrevet

http://www.abcnyheter.no/node/79582

Pussig at hun ikke fikk det, hun var jo hele Norges "mormor"

Artig at alle tenker "mormor" og ikke "farmor". Er det bare på grunn av "Mormor og de åtte ungene" eller er det en annen dypere forankring i det tro?

Skrevet

Artig at alle tenker "mormor" og ikke "farmor". Er det bare på grunn av "Mormor og de åtte ungene" eller er det en annen dypere forankring i det tro?

Jeg er helt sikker på at jeg tenker "mormor" pga "Mormor og de 8 ungene".

Skrevet

Synes ikke det var passende av deg. Min kommentar var selvsagt ironisk ment, men jeg ville ikke sette inn et smilefjes og - nettopp - tulle. Så pass på deg selv.

Av respekt for innholdet i denne tråden, skal jeg la være å kommentere dette ytterligere...

Gjest Jacoba
Skrevet

Av respekt for innholdet i denne tråden, skal jeg la være å kommentere dette ytterligere...

Da burde du holdt morsomhetene dine for deg selv fra begynnelsen av. Jeg har faktisk ikke sagt noe galt.

Skrevet

Hun skrev jo om mormor og spilte mormor i filmene, hadde vært snodig om andre enn hennes barnebarn tenkte på henne som alles farmor?

Skrevet

Hun skrev jo om mormor og spilte mormor i filmene, hadde vært snodig om andre enn hennes barnebarn tenkte på henne som alles farmor?

Joda, men det at hun skrev om mormor da. Og ikke farmor.. :0) Jeg tror det er noe kultur i det jeg.

Skrevet

Jeg syntes ikke jeg kunne sette inn et smilefjes, skjønner du.

Poenget er vel at hun ville fått rett uansett, smilefjes eller ikke smilefjes.

Gjest Jacoba
Skrevet

Poenget er vel at hun ville fått rett uansett, smilefjes eller ikke smilefjes.

Poenget er vel at jeg er fullt klar over det... Og poenget er jo at hun har annonsert sin egen død svært mange ganger de siste årene. Men hver gang er hun blitt "friskmeldt" igjen for en periode.

Til sist fikk hun rett, vemodig nok. Sånn, bra nok for deg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...