Mrs D Skrevet 29. mars 2011 Skrevet 29. mars 2011 Så fikk hun rett til slutt :-( Trist er det. ''Så fikk hun rett til slutt :-('' Akkurat det var vel ingen overraskelse? Enklere spådom finnes vel neppe? RIP, Wenche! 0 Siter
Bookworm Skrevet 29. mars 2011 Skrevet 29. mars 2011 Så fikk hun rett til slutt :-( Trist er det. ''Så fikk hun rett til slutt :-('' Pussig nok får man rett til slutt uansett når det gjelder døden... Hun var 93 så det var vel ikke en spesielt vanskelig spådom... (Beklager å tulle i denne tråden, men jeg klarte ikke å la være...) 0 Siter
Gjest Jacoba Skrevet 29. mars 2011 Skrevet 29. mars 2011 ''Så fikk hun rett til slutt :-('' Akkurat det var vel ingen overraskelse? Enklere spådom finnes vel neppe? RIP, Wenche! Jeg syntes ikke jeg kunne sette inn et smilefjes, skjønner du. 0 Siter
Gjest Jacoba Skrevet 29. mars 2011 Skrevet 29. mars 2011 ''Så fikk hun rett til slutt :-('' Pussig nok får man rett til slutt uansett når det gjelder døden... Hun var 93 så det var vel ikke en spesielt vanskelig spådom... (Beklager å tulle i denne tråden, men jeg klarte ikke å la være...) Synes ikke det var passende av deg. Min kommentar var selvsagt ironisk ment, men jeg ville ikke sette inn et smilefjes og - nettopp - tulle. Så pass på deg selv. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 29. mars 2011 Skrevet 29. mars 2011 her er de som har fått begravelse på statens bekostning http://no.wikipedia.org/wiki/Begravelse_p%C3%A5_statens_bekostning Jeg lurer på hvorfor Anne cath Vestli ikke er på lista. Jeg ser at det bare er 3 kvinner og hele 51 menn på lista. Det sier en del 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 29. mars 2011 Skrevet 29. mars 2011 Er hun ikke? Det er ille hvis hun ikke er. Det burde hun ha fått - hele Norges mormor. http://www.abcnyheter.no/node/79582 Pussig at hun ikke fikk det, hun var jo hele Norges "mormor" 0 Siter
EnolaGay Skrevet 29. mars 2011 Skrevet 29. mars 2011 http://www.abcnyheter.no/node/79582 Pussig at hun ikke fikk det, hun var jo hele Norges "mormor" Artig at alle tenker "mormor" og ikke "farmor". Er det bare på grunn av "Mormor og de åtte ungene" eller er det en annen dypere forankring i det tro? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 29. mars 2011 Skrevet 29. mars 2011 Artig at alle tenker "mormor" og ikke "farmor". Er det bare på grunn av "Mormor og de åtte ungene" eller er det en annen dypere forankring i det tro? Jeg er helt sikker på at jeg tenker "mormor" pga "Mormor og de 8 ungene". 0 Siter
Bookworm Skrevet 30. mars 2011 Skrevet 30. mars 2011 Synes ikke det var passende av deg. Min kommentar var selvsagt ironisk ment, men jeg ville ikke sette inn et smilefjes og - nettopp - tulle. Så pass på deg selv. Av respekt for innholdet i denne tråden, skal jeg la være å kommentere dette ytterligere... 0 Siter
Gjest Jacoba Skrevet 30. mars 2011 Skrevet 30. mars 2011 Av respekt for innholdet i denne tråden, skal jeg la være å kommentere dette ytterligere... Da burde du holdt morsomhetene dine for deg selv fra begynnelsen av. Jeg har faktisk ikke sagt noe galt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. mars 2011 Skrevet 30. mars 2011 Artig at alle tenker "mormor" og ikke "farmor". Er det bare på grunn av "Mormor og de åtte ungene" eller er det en annen dypere forankring i det tro? Hun skrev jo om mormor og spilte mormor i filmene, hadde vært snodig om andre enn hennes barnebarn tenkte på henne som alles farmor? 0 Siter
EnolaGay Skrevet 30. mars 2011 Skrevet 30. mars 2011 Hun skrev jo om mormor og spilte mormor i filmene, hadde vært snodig om andre enn hennes barnebarn tenkte på henne som alles farmor? Joda, men det at hun skrev om mormor da. Og ikke farmor.. :0) Jeg tror det er noe kultur i det jeg. 0 Siter
Mrs D Skrevet 31. mars 2011 Skrevet 31. mars 2011 Jeg syntes ikke jeg kunne sette inn et smilefjes, skjønner du. Poenget er vel at hun ville fått rett uansett, smilefjes eller ikke smilefjes. 0 Siter
Gjest Jacoba Skrevet 31. mars 2011 Skrevet 31. mars 2011 Poenget er vel at hun ville fått rett uansett, smilefjes eller ikke smilefjes. Poenget er vel at jeg er fullt klar over det... Og poenget er jo at hun har annonsert sin egen død svært mange ganger de siste årene. Men hver gang er hun blitt "friskmeldt" igjen for en periode. Til sist fikk hun rett, vemodig nok. Sånn, bra nok for deg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.