Gjest Reddhare i dag Skrevet 28. mars 2011 Skrevet 28. mars 2011 Av alle ting på jord så har jeg visst hatt mitt første angstanfall, iflg leger.Har PTSD diagnose fra før. Ambulanse og trodde jeg var døden nær av ubehag. Legen mente at jeg skal prøve å bruke Truxal , pluss evt en halv Vival om kvelden. MEN jeg er så engstelig for sånne medisiner. Da jeg leste om bivirkningene til Truxal, så fikk jeg nesten mere angst av det. Noen som har erfaring? Trenger å høre noe positivt nå:-) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. mars 2011 Skrevet 28. mars 2011 Du bør utredes for panikklidelse. Om dette var et ekte panikkanfall som ledd i en panikklidelse, er det SSRI som er korrekt behandling. 0 Siter
Gjest Jomfruland Skrevet 28. mars 2011 Skrevet 28. mars 2011 Jeg tar Truxal og har ikke fått noen av bivirkningene i det hele tatt. Ta sjansen, det er ikke sikkert du får noen heller. 0 Siter
Gjest Reddhare i dag Skrevet 29. mars 2011 Skrevet 29. mars 2011 Jeg tar Truxal og har ikke fått noen av bivirkningene i det hele tatt. Ta sjansen, det er ikke sikkert du får noen heller. Jeg var kvalm og tørr som ørken i munnen i natt. Aventer mer medisin til neste legetime.Fint at du synset det fungerer med truxal.Eller var jeg hos kiropraktoren i dag. Han sa at dette helt sikker er musklene, ikke angst. Er mye bedre etter en knekk i dag.Ellers var nakken så stiv at han ikke tør og knekke før jeg er bedre i ryggen. 0 Siter
Gjest Reddhare i dag Skrevet 29. mars 2011 Skrevet 29. mars 2011 Du bør utredes for panikklidelse. Om dette var et ekte panikkanfall som ledd i en panikklidelse, er det SSRI som er korrekt behandling. Syntest ikke jeg fikk panikk, ble bare engstelig over å være så dårlig. Egentlig litt skeptisk til å få Truxal/Vival og angstdiagnose på fem min. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.