Gå til innhold

Truxal

Gjest Reddhare i dag

Anbefalte innlegg

Gjest Reddhare i dag
Skrevet

Av alle ting på jord så har jeg visst hatt mitt første angstanfall, iflg leger.Har PTSD diagnose fra før. Ambulanse og trodde jeg var døden nær av ubehag.

Legen mente at jeg skal prøve å bruke Truxal

, pluss evt en halv Vival om kvelden.

MEN jeg er så engstelig for sånne medisiner. Da jeg leste om bivirkningene til Truxal, så fikk jeg nesten mere angst av det.

Noen som har erfaring? Trenger å høre noe positivt nå:-)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du bør utredes for panikklidelse. Om dette var et ekte panikkanfall som ledd i en panikklidelse, er det SSRI som er korrekt behandling.

Gjest Jomfruland
Skrevet

Jeg tar Truxal og har ikke fått noen av bivirkningene i det hele tatt. Ta sjansen, det er ikke sikkert du får noen heller.

Gjest Reddhare i dag
Skrevet

Jeg tar Truxal og har ikke fått noen av bivirkningene i det hele tatt. Ta sjansen, det er ikke sikkert du får noen heller.

Jeg var kvalm og tørr som ørken i munnen i natt. Aventer mer medisin til neste legetime.Fint at du synset det fungerer med truxal.Eller var jeg hos kiropraktoren i dag. Han sa at dette helt sikker er musklene, ikke angst. Er mye bedre etter en knekk i dag.Ellers var nakken så stiv at han ikke tør og knekke før jeg er bedre i ryggen.

Gjest Reddhare i dag
Skrevet

Du bør utredes for panikklidelse. Om dette var et ekte panikkanfall som ledd i en panikklidelse, er det SSRI som er korrekt behandling.

Syntest ikke jeg fikk panikk, ble bare engstelig over å være så dårlig. Egentlig litt skeptisk til å få Truxal/Vival og angstdiagnose på fem min.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...