Gjest Gåten Skrevet 28. mars 2011 Skrevet 28. mars 2011 Tror jeg har vært deprimert noen uker nå,samt slitt med migrene. Lå å tenkte i natt "Dette er ikke livet jeg ønsker meg",i dag morges følte jeg meg bedre. På med sminke og fancy klær,så bar det til behandler. Godt jeg var bedre i dag ja Kan ikke prøve lamictal,noen må dokumentere at jeg har vært manisk/hypoman,holder ikke med det jeg sier selv. Men sa som sant var,tror ikke så mange i psykiatrien har sett meg manisk,men deprimert har de sett meg. Måtte hente inn papirer fra innleggelser,greit det...så tror de jeg har en psykoselidelse. Nei,er vel ikke ant å gjøre enn å la det fare,bedre å klarer seg uten psykiatrien? men sa til dem "Håper jeg blir manisk/hypoman snart da". Da får de jo se. Kan jeg gjøre noe selv for å få det? Og psykiateren ville prate med psykiater,vel min diagnose ble stil av psykolog. På hvilke grunnlag vet jeg ikke. Gidder ikke dette mer tror jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.