Gå til innhold

ang meds/stemningsstabiliserende.

Anbefalte innlegg

Gjest Gåten
Skrevet

Tror jeg har vært deprimert noen uker nå,samt slitt med migrene. Lå å tenkte i natt "Dette er ikke livet jeg ønsker meg",i dag morges følte jeg meg bedre. På med sminke og fancy klær,så bar det til behandler. Godt jeg var bedre i dag ja :)

Kan ikke prøve lamictal,noen må dokumentere at jeg har vært manisk/hypoman,holder ikke med det jeg sier selv. Men sa som sant var,tror ikke så mange i psykiatrien har sett meg manisk,men deprimert har de sett meg. Måtte hente inn papirer fra innleggelser,greit det...så tror de jeg har en psykoselidelse.

Nei,er vel ikke ant å gjøre enn å la det fare,bedre å klarer seg uten psykiatrien?

men sa til dem "Håper jeg blir manisk/hypoman snart da". Da får de jo se. Kan jeg gjøre noe selv for å få det?

Og psykiateren ville prate med psykiater,vel min diagnose ble stil av psykolog. På hvilke grunnlag vet jeg ikke. Gidder ikke dette mer tror jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...