Spenol(1) Skrevet 28. mars 2011 Skrevet 28. mars 2011 Hadde en guffen opplevelse lørdag kveld. Hadde tatt en Seroquel, og en halv time etterpå gikk jeg rett i bakken, uten forvarsel. Det ble bare helt svart. Jeg lå på bakken og hadde store problemer med å bevege kroppen og armene. Det ble selvfølgelig ikke noe bedre av at jeg fikk skikkelig panikk. Jeg var svimmel i flere timer etterpå. Noe liknende skjedde for en måned siden. Da hadde jeg også tatt en seroquel. Jeg ple plutselig svimmel og ramlet bakover, Jeg rakk ikke å ta meg for. Jeg går på 25 mg, men har tidligere stått på 300. Nå tør jeg ikke å ta denne medisinen lengre. Jeg hadde også drukket to kopper kaffe om kvelden begge disse kveldene hvor det skjedde. Kan det ha påvirket noe? Jeg drikker ikke så mye kaffe, og hvis jeg drikker det, så er det om formiddagen. Havnet på legevakta, men de fant ikke noe galt. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. mars 2011 Skrevet 28. mars 2011 http://www.helseleksikon.no/Ortostatisk_hypotensjon 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.